Tuplaviikot pois!

Adressin tarkoituksena on saada tuplaviikot Vantaan kouluista pois. Tuplaviikot ovat rankkoja opiskelijoille, sillä samaa tuntia joutuu kestämään tuplasti enemmäin kuin normaalisti. Tämä väsyttää opiskelijoita eikä heillä ole kiinnostusta keskittyä yhteen aineeseen montaa tuntia. Saman aineen parissa kun viettää monta tuntia, siinä alkaa motivaatio lähtemään eikä työskentely pysy tehokkaana.

Monet opettajat pitävät myös välikokeita tuplaviikoilla. Opiskelijoille tämä on rankkaa, sillä koeviikot jakson päätteeksi ovat sitä varten. Opiskelijoille kerrottiin, että tulpaviikoilla voidaan esim. käydä retkillä tai tehdä ryhmätöitä, mutta tähän mennessä tuplaviikot ovat olleet vain tavallista opiskelua ja kokeita. Opiskelijat eivät enää halua tuplaviikkoja.

Maija Karjalainen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Maija Karjalainen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…