Turun on luovuttava hankkeesta keskittää ikäihmisten ja muistisairaiden tehostetun palveluasumisen toiminta kahteen suuryksikköön

Nykyään muistisairaita hoidetaan pienmmissä yksiköissä. Mutta nyt kaupunki suunnittelee toiminnan keskittämistä kahteen 100 - 120 asukkkaan yksikköön. Joidenkin tietojen mukaan lähihoitajia kierrätetään osastolta toiselle. Muistisairaille ja hoitajillekin olisi ehdottoman tärkeätä pysyvät ja tutut paikat ja hoitosuhteet. Ainakaan suuryksiköissä, missä hoitajat mahdollisesti kiertävät ja vaihtuvat, sellainen ei toteudu.Voi myös kysyäonko suuryksiköiden valmistuttua niihin pakko muuttaa vastoin pienyksikön asukkaan ja omaisten tahtoa.

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Leo Lindstedt. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö taksi- ja apteekkilupien määrän rajoittamisesta luopua?