Turun Urheilupuiston TENNISKENTTIEN säilyminen massakenttinä

Adressi Turun Urheilupuiston punaisten massakenttien säilymisen puolesta.

Me allekirjoittaneet tenniksen harrastajat puollamme Turun Urheilupuiston massakenttien säilymistä kulttuurihistoriallisesti arvokkaassa Paavo Nurmi Stadionin ympäristössä. Turun kaupungilla ei ole muita yleisiä massakenttiä. Kaikenikäisten pelaajien etu on pelaajaystävällinen, jaloille pehmeä massakenttä. Tenniksen harrastajiin kuuluu paljon seniori-ikäisiä pelaajia, joille kovat alustat tuottavat haasteita pelaamiselle. Suurin osa kesällä Suomen Tennisliiton alaisuudessa järjestettävistä kilpailuista tapahtuu massakentillä Suomen muissa kaupungeissa. Turussa kuuluu tähän olla yhtälainen mahdollisuus.

Massakenttätennis kuuluu perinteikkääseen suomalaiseen kesätennikseen. Me Turussa haluamme vaalia tätä perinnettä.

Adressi luovutetaan Turun kaupungin liikuntatoimen johtajalle.

Katariina Haavisto    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Katariina Haavisto voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko eläkeikää nostaa?