Uudenmaan maaseutuopiston navetan lopetus

Uudenmaan maaseutuopiston navettaa ollaan oltu lopettamassa jo aikaisemminkin ja silloin oltiin päätetty että lehmät jäävät. Nytten navettaa ollaan lopettamassa uudestaan koska kouluumme tulee myös eläintenhoitaja/pieneläinpuoli josta halutaan Pohjoismaiden hienoimmat tilat kattava. Jos eläintenhoitaja/pieneläinpuolesta ei tehtäisi niin hienoa ja upeaa navettakin voitaisiin remontoida ja lehmät saisivat jäädä. Jotenka jos olet sitä mieltä että navetta ja lehmät jäävät Uudenmaan maaseutuopistolle niin ole kiltti ja kirjoita nimesi adressiin.

JA LAITTAKAA OIKEA NIMI JA PAIKKAKUNTA MUUTEN JOUDUN POISTAMAAN ALLEKIRJOITUKSENNE! Kiitos

17.12
Adressiin ja mielipidekyselyyn tullut nimiä noin 1600 kpl. Kiitos kaikille!

20.12
Pidimme mieleosoituksen navetan lopettamista vastaan 26.11, osallistujia oli joku 20-30. Hieman myöhemmin saimme kuulla että navetan jääminen alkaa olla jo varmaa mutta päätimme pitää vielä yhden mielenosoituksen navetan varmistamiseksi. Se oli 18.12 ja meitä oli omalta koululta noin 10 ja muutamia ulkopuolisia kävi välillä. Silloin annoin adressit valtuuston puheenjohtajalle joka sanoi että navetan tulevaisuus alkaa näyttää jo hyvältä. Varmuuden vuoksi keräämme vielä nimiä jotka lähetetään tarvittaessa uudestaan valtuustolle. Kiitos kaikille osallistumisesta!

Sandra Samaletdin    Ota yhteyttä adressin tekijään