Vaasan seudun HEVOSURHEILUKESKUKSEN PUOLESTA !

VAASAN JA MUSTASAAREN PÄÄTTÄJILLE HEVOSURHEILUKESKUKSEN TURVAAMISEKSI ALUEELLA.

Alueellamme on vuosien saatossa hevosharrastus ollut kasvusuunnassa jatkuvasti ja kysyntää harrastuspaikoille on, mahdollisuudet vaan ovat rajalliset. Alueellamme on useita harrasteryhmiä. Meillä on  ravihevosia, jotka kilpailevat valtakunnallisella tasolla viikottain, kilparatsuja, ratsastuskouluja, vaellus/matkaratsastusta, kasvatustoimintaa, niin ravi, kuin ratsupuolellakin, terapeuttista toimintaa hevosten kanssa ym. Useita henkilöitä tekee päivittäin töitä tähtäämään aina vaan parempaan tulostasoon ja satsaavat taloudellisestikin paljon harrastukseensa, toivoen jatkuvasti, että saisimme uuden hevosurheilukeskuksen, jossa olisi mahdollisuudet jokaiselle harrastajalle, karvoihin katsomatta, nimenomaan hevosurheilukeskus ei pelkkä ravirata. Meillä olisi alueella paljon potentiaalia saada nousemaan alueemme hevosurheilun taso ja saada moderni toimintakeskus, jos meille luodaan puitteet siihen, että pystymme siihen. Me allekirjoittaneet toivomme teidän päättäjien luovan mahdollisuuden  meille, ympärillä on paljon ideoita, kun puitteet on olemassa.