Vaatimus ulkomaan tukipakettien lopettamiseksi

Vaadimme välittömästi hallitusta lopettamaan ulkomaan tukipakettien jakamisen EU:n kriisimaille.

Tukipaketeista ei ole ollut mitään hyötyä apua saavien maiden kansalaisten kannalta vaan varat ovat menneet kansallisen eliitin hyväksi, joten  sekä tukea antavat maat että tuen saajamaat ovat velkaantuneet yli äyräittensä. Niitä velkoja ei yksi sukupolvi pysty koskaan maksaan millään hinnalla. Kyseessä on usean sukupolven velat ja vahingot. Meille uhkaa tulla yhteiskunnasta syrjäytyviä sukupolvia. Suurinta osaa koittaa elinikäinen työttömyys ja kaikilla ei ole edes mitään ammatillista koulutusta, koska se maksaa eikä itsellä ole sellaiseen varaa. Vastaavaa ei ole historiamme aikana ennen tapahtunut.

Kaikki tuotantolaitokset on ajettu alas, työntekijät sanottu irti, ulkomaankauppa lakkautettu, yritykset myyty ulkomaiseen omistukseen, kaivostoiminta ajettu alas, raaka-aineet myyty pilkkahintaan ulkomaille, kuntien palvelut ajettu alas ja kansa voi huonosti säästötoimien pakottamana.

Jatkuvasti leikataan lisää uusista kohteista, nostetaan veroja ja muita maksuja, jotka kansa kipristellen maksaa. Väitös, että "Suomi on vapaa maa", on sanan mukaisesti ihan jotain muuta. Emme saa valita oman mielemme mukaan sitä, mitä haluamme vaan meidät on alistettu toimimaan erilasten lakien mukaisesti. Myös kansalaisoikeutta ja kuluttajasuojaa on heikennetty.

Me allekirjoittaneet vaadimme tukipakettien jakamisen välitöntä lopettamista ja varojen keskittämistä oman maan kansantalouden kehitykseen ja hyvinvointiin.

ALLEKIRJOITTAJILLE TIEDOKSI: Kirjoittakaa nimet kokonaan ilman lyhennyksiä ja suomenkieliset nimet selvällä suomen kielellä.