Valkeakosken kirkon puolesta

Valkeakosken 18 000 asukkaan taajama tarvitsee ison kirkon. Sitä ei korvaa Kappelikirkko, johon mahtuu vain 200 henkilöä. Se on liian pieni moniin tilaisuuksiin.

Valkeakosken Kirkko ei ole huonossa kunnossa eikä varsinkaan purkukunnossa. Se on vain vanhentunut normaalisti. Kirkko on korjattavissa kohtuullisi kustannuksin. Korjaukset ovat tehtävissä vaiheittain 10 vuoden aikana 1-2 miljoonalla eurolla, korjaamalla pahimmat korjaamatta jättämisen laiminlyönnit. Tämä ei vaaranna seurakunnan taloutta.

Allekirjoita adressi, jos olet sitä mieltä, että Valkeakosken kirkon purkupäätös kumotaan, kirkko korjataan ja otetaan käyttöön.VLK_kirkko.JPG

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Ulla Karppila. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tuleeko uskonnon olla oma oppiaineensa?