Valtionvelan vapaaehtoinen maksaminen

Suomen valtiolla on viime vuosina ollut enemmän velkaa kuin koskaan ennen, nimellismäärällä mitattuna. Viime vuosina Suomi on velkaantunut nopeammin kuin koskaan ennen. Sinäkin olet velkaantuneempi kuin koskaan ennen. Yhä suurempi osa veroistasi menee velan korkojen maksuun eikä enää hyvinvoinnin rakentamiseen.

Osuuteni valtionvelasta on 19 156,79€ tällä hetkellä. Ehdotan että tarjoamme kansalaisille mahdollisuuden lyhentää valtionvelkaa vapaaehtoisesti. Etenkin käyttöliittymän luonti on ehdottomuus. Näin kansalaiset voivat seurata samalla miten hallitustoimet vaikuttavat velkaantumiseen. Esimerkiksi verokortin yhteydessä kansalaiset voisivat mahdollisesti lyhentää vapaaehtoisesti velkaansa.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Hans Pietu voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko poikalapsille ei-lääkieteellisestä syystä tehtävät ympärileikkaukset sallia?