Lammin kyläkoulujen puolesta

Hämeenlinnan lammilla sijaitsevat Lieson ,Kostilan ja Kataloisten kyläkoulut ovat lakkautusuhan alla.Nämä koulut tarjoavat alakoululaisillemme ainutlaatuisen laadukkaan oppimisympäristön.Kaikkien koulujen oppilasmäärät ylittävät yli 20 oppilaan rajan.Tulevaisuudessa oppilaat sijoitettaisiin Lammin keskustassa sijaitsevalle Konnarin koululle joka on jo nyt ylikuormitettu oppilasmäärällä.Konnarille on myös löydettävä oppilaspaikat Lammille sijoitetun pakolaiskeskuksen lapsille.Kyläkoulujen oppilaiden koulumatkat pitenisivät ja he siirtyisvät kaikki koulukuljetuksen piiriin mikä tietäisi lisämenoja ja söisi kaupungin esittämiä säästöjä.Hämeenlinnan kaupungin ja siihen liittyneiden maalaiskuntien välillä tehdyssä liittymissopimuksessa kouluverkko on luvattu säilyttää koskematta 3 vuoden ajan eli tämä päätös on selvästi liittymissopimuksen VASTAINEN!!!

Pyydämme sinua kirjoittamaan nimesi adressiin ja siten auttaa meitä kamppailussa LASTEMME TURVALLISEN OPPILASYMPÄRISTÖN säilyttämiseksi

!!!!MEISTÄ ELÄMÄNLAATUA EI AINA VOI MITATA RAHASSA!!!!!

KIITOS KAIKILLE OSALLISTUJILLE!!!!Adressi luovutettiin 25.5.2009 Kataloisten koululla Pirjo Sandeliukselle vietäväksi eteenpäin.