vastustamme Ruhtinan koulun lopettamista

Allekirjoita jos vastustat ruhtinan koulun lopettamista! Emme laita lapsiamme piispajärvelle

Haluamme samanlaisen oikeuden lapsillemme käydä ala-asteensa koulussa joka lähellä, kuin tekin jotka kaupungessa ja liikekeskuksien liepeillä asutte. Tuskin tekään laittaisitte pientä lastanne mielellänne kouluun joka sijaitsee 70km päässä.Teillä on kouluja kävelymatkan päässä. Niin olisi meilläkin jos vain päättäjät näkisivät tilanteen muutenkin kuin poliittiselta kannalta. Eskarista asti 5kertaa viikossa. Päivistä tulee yhtä pitkiä kuin meidän aikuisien työpäivät. Ei siinä paljon enään jaksa läksyihin perehtyä saati sitten harrastuksiin/leikkeihin. Llapset jotka tarvitsevat erityistä tukea opiskeluunsa ja tukiopetusta eivät sitä enään saisi, koska kunta ei järjestä erillisiä kuljetuksia kotiin. Silloin kyyditykset olisivat vanhempien harteilla ilman minkäänlaisia korvauksia. Emme vaadi tänne mitään keilahalleja eikä pizzerioita haluamme vain pitää KOULUMME!!!! Nyt vetoamme myös sinuun,käythän allekirjoittamassa!