Vastustamme Suomen sukupuolineutraalia avioliittolakia..

Suomen Eduskunta on säätänyt lain joka mahdollistaa samaa sukupuolta olevien naimisiin menemisen..Koska avioliitto on Jumalan säätämä asia ja pyhä,niin tämmöisen lain säätäneet Suomen päättäjät eivät varmasti ymmärrä nyt mitä ovat tehneet,kun ovat tämmöisen lain laatineet..Raamatussa,johon Suomen moraalinen arvomaailma perustuu,on ihan selvästi sanottu,että homous on kauhistus Jumalan silmissä..Nämä ovat isoja ja pelottavia asioita;mennä muuttamaan semmoista,mikä ei riipu ihmisestä..Suomen päättäjät langettavat erilaisia kirouksia tämän maan ja kansan ylle nyt hyväksymällä tämmöiset lait..Kaikkien asioita ymmärtävien normaalien suomalaisten tulee nousta vastustamaan tämmöistä lakia..Kaikkea ei voi hyväksyä tai sallia..Historiasta voimme lukea mihin Rooman Valtakunnan moraalinen rappio johti..Valtakunta kutistui,ja hävisi aikanaan kartalta kokonaan..Tämmöinen kehitys johtaa lopulta siihen,että tätä kansaa kohtaa hirvittävä onnettomuus..Päättäjät haluavat miellyttää kaikkia,mutta tässä ei ole kyse pelkästään siittä,vaan paljon muustakin..Jos tämmöinen meno ei miellytä,niin sitä täytyy silloin vastustaa koko sydämmestään..Tätäkin yhteiskuntaa ollaa nyt pyyhkimässä pois maailmankartalta lujaa vauhtia..