Vihervasemmistolaisuus kiellettävä

Me allekirjoittaneet vaadimme, että Suomen nykyinen, kansan luottamuksen pettänyt vihervasemmistolainen hallitus kaadetaan, ja että vihervasemmistolaisuus julistetaan tästedes kielletyksi poliittiseksi ideologiaksi. Kyseisen ideologian julkisesta harjoittamisesta on langetettava tuntuva sakko- tai vankeusrangaistus, ja myös vihervasemmistolaisten käyttämien symbolien julkinen esittäminen on kiellettävä.

Mielestämme vihervasemmistolaisuus on syy useimpiin nyky-Suomen ongelmiin. Sellaiset vihervasemmistolaiset ministerit kuin Astrid Thors (RKP), Liisa Hyssälä (KESK), Paula Risikko (KOK), Anne Holmlund (KOK), Matti Vanhanen (KESK) ja Jyrki Katainen (KOK) ovat tehneet Suomelle enemmän vahinkoa kuin ketkään muut poliitikot aikaisemmin. On siis sanomattakin selvää, että vihervasemmistolainen ideologia on äärimmäisen tuhoisa koko suomalaiselle kulttuurille ja vaatii mahdollisimman pikaista likvidoimista.

Sakarias Lehtomäki    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Sakarias Lehtomäki voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö kannabis laillistaa?