Ville Valo & Agents Itsenäisyyspäivän vastaanotolle 2019

Ville Valo & Agents -kokoonpanon helmikuussa ilmestynyt kauan odotettu Rauli ”Badding” Somerjoen kappaleista koostuva levy, Ville Valo & Agents, saavutti jo ennen ilmestymistään valtavaa huomiota Suomessa ja ulkomailla. Heti ilmestymisviikollaan se myi jo kultaa ja kohosi kirkkaasti kuuntelulistojen kärkeen, jossa se piti (ja pitää yhä) tiukasti pintansa. Levy sai kuukauden levyn tittelin ja sitä povattiin vuoden ja kenties jopa koko vuosikymmenen merkittävimmäksi levyksi.

Ville Valon ja Agentsin yhteisprojekti vaalii suomalaista lyyristä ja musiikillista kulttuuriperintöä ja vahvistaa kansallista identiteettiä luoden samalla sillan monen sukupolven yli kauniilla tulkinnoillaan edesmenneen laulajalegenda Rauli ”Badding” Somerjoen lauluista hänen muistoaan kunnioittaen.

Mikäli tahdot nähdä kyseisen yhtyeen esiintyvän Itsenäisyyspäivän vastaanotolla 2019 liputtamassa suomalaisen melankolian ja rautalankamusiikin puolesta, laita nimesi tähän adressiin.

Lähetän adressin saatekirjeen kanssa Presidentin kansliaan Suomen lipun päivänä 22.6.2019.

Kiitos!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä T. Toukola voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko asuntolainojen korkovähennykset poistaa?