Yliskulman kyläkoulu on säilytettävä!

Yliskulman koulu perustettiin Liedon kuntaan vuonna 1898. Koulussa on 70 oppilasta ja 4 opettajaa. Kaikki oppilaat tuntevat toisensa ja koulussa vallitsee lämminhenkinen ilmapiiri.

Koulu on kylämme sydän ja kylän yhteisöllisyyden perusta. Ainutlaatuinen piha on luonnonläheinen, metsäretkille pääsee suoraan koulun pihasta ja lähipellot ja kenttä tarjoavat mainiot olosuhteet liikuntaan.

Liedon kunnassa tehdään kouluverkkoselvitystä ja koulumme lakkauttamiseksi on tehty esitys (http://tweb.lieto.fi/ktwebbin/ktproxy2.dll?doctype=3&docid=29890). Selvityksessä esitetyt perustelut ovat puutteellisia ja virheellisiä koulumme osalta. Varhaiskasvatus- ja koulutuslautakunta käsittelee asiaa jo to 31.10.19.

Me yliskulmalaisina vanhempina olemme valmiit tekemään kaikkemme koulun säilyttämiseksi. Tue meitä allekirjoittamalla tämä adressi.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Anne Veranen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko rahapelit vapauttaa kilpailulle?