Zac Efron Suomeen

Jos allekirjoitat tämän adressin, toivot, että Summerlandistä ja High School Musicalistä tuttu Zac(hary David Alexander) Efron tulisi Suomeen.
Hän -87 syntynyt unelmapoika sinisine silmineen. Hän on yhtysvaltalainen (yllätys, yllätys) näyttelijä, jolla on myös ihana ääni. Kuulet sen osittain, (suurimmän osan laulaa toinen näyttelijä) kun katsot High School Musicalin, joka on tullut Disney channeliltä ja TV2:lta. Siitä on myös tulossa lähiaikoina jatko-osa High School Musical 2, kannattaa katsoa. Hän on myös ollut monissa tunnetuissa sarjoissa vierailevana tähtenä mm. Teho-osasto, CSI:Miami ja Room Raiders(Voit katsoa sen myös YouTubeissa). Zacin lempi urheilulajeja ovat mm. snoukkaus, golf, kiipeily ja hiihto. Hän soittaa pianoa ja opettelee itse kitaran soittoa. Vapaa-aikanaan hän myös fiksaa isoisänsä kahta autoa.

PS. Adressi on lähetetty Zacille, Disney Chanelille, eikä vastausta ole kuulunut. Ja voi olla, että sitä ei tulekaan. Ei kannata toivoa turhaan, että hän tulisi, mutta kaikki on mahdollista.
Minulla ei ole mitään yhteyttä Zaciin, että olen vain tavallinen tyttö, joka on tehnyt tällaisen adressin.