Rob Zombie Suomeen Keikalle

Eli nimiä tänne ketkä haluaa zombien tulevan suomeen keikalle... Laitan kirjeen nimineen eteenpäin itse Rob Zombielle levy-yhtiön kautta... Peukut pystyyn että onnistaa... Zombiehan ei ole kertaakaan vielä suomessa keikalla käynyt... Joten eikös olisi ainutlaatuinen tilaisuus tehdä adressi asian vuoksi jota haluaa? ;)

Infoa Itse henkilöstä (Wikipedia sivustolta):

Rob Zombie (oik. Robert Cummings; s. 12. tammikuuta 1965, Haverhill, Massachusetts) on laulaja, käsikirjoittaja ja ohjaaja. Rob Zombien ura alkoi maineikkaan White zombien laulajana vuosina 1985 – 1998. White Zombien hajottua Rob siirtyi soolouralle ja julkaisi albumin Hellbilly Deluxe vuonna 1998. Albumilta nousivat hitit: "Dragula", "Superbeast" ja "Living Dead Girl". Vuonna 2001 tuli seuraava studioalbumi The Sinister Urge. Albumin kappaletta "Never Gonna Stop" käytettiin WWE-painija Edgen tunnusmusiikkina. Uusin albumi Educated Horses julkaistiin vuonna 2006. Rob Zombien kappaleet "Feel So Numb" ja "Demon Speeding" soivat Flatout 2 pelissä.

Rob Zombie on ohjannut elokuvat The Devil's Rejects ja House of 1000 Corpses sekä työn alla oleva uusintaversio vuoden 1978 kauhuklassikosta Halloweenistä. Hän on myös vastannut kaikkien musiikkivideoittensa ohjaamisesta ja levynkansien suunnittelusta. Rob on myös ohjannut muiden artistien videoita, kuten: Ozzy Osbourne ("Dreamer") ja Black Label Society ("Stillborn"). Miehen musiikissa, kuin myös elokuvissa näkyy hänen voimakas intohimonsa kauhuelokuviin. White Zombien nimikin oli kunnianosoitus Bela Lugosin tähdittämälle, samannimiselle kauhuelokuvalle vuodelta 1932.

Rob Zombien musiikkia voisi kuvailla groovahtavaksi kauhu-rock industrial metaliksi