Vetoomus Harry's Barin parkkipaikkojen sekä terassin puolesta

Siilinjärven Hotelli Sandelsin omistaja uhkaa sakoilla/rikosilmoituksilla jokaista asiakasta joka pysäköi auton yhteisille parkkipaikoille, mikäli ovat menossa alakerran ravintolaan. Taloyhtiössä on 25 parkkipaikkaa ja kolme yritystä. Kyseinen Hotellin omistaja omii kiinteistön yhteiset paikat itselleen. Hotelli yrittäjä pyysi mm. 3.10 sakottamaan auton, joka oli pysäköity yhteisille paikoille. Parkkipirkolle oli omistaja sanonut jonkun tytön menneen ryyppäämään alakerran baariin, kyseinen "ryyppääjä" oli ravintolan työntekijä joka tuli töihin avaamaan baaria. Ravintolan asiakkaat joutuvat keskellä yötä siirtelemään autojaan peläten sakkoja(Hotelli Sandelsin omistaja kyttää ikkunassa), vaikka paikat olisivat vielä vapaita, eikä Hotellissa olisi yhtään asiakasta. Eikä tässä vielä kaikki. Kyseinen Hotellin omistaja on estänyt jo kahdelta vuodelta anniskeluoikeudet alakerran ravintolalta kauniille kesäterasille, sekä aiheuttanut yli 10.000 euron kustannukset äänieristyksien suhteen. Kiinteistössä on toiminut ravintola-hotelli yhdistelmä yli kolmekymmentä vuotta ilman mitään ongelmia, mutta nyt mikään ei ole hyvin. Ravintolan yrittäjäperheelle kyseessä on elinkeino jota toinen vaikeuttaa jo huomattavasti. Asiasta ollaan menossa eteenpäin virallisia teitä mutta tarvitsemme jokaisen asiakkaan tuen sekä nimen, Kiitos jo etukäteen!

Ja tilanne on nyt parempi, kiitos kuuluu osittain teille :)

Penttilä Timo Markus    Ota yhteyttä adressin tekijään