Mielenterveystutkimus aseenkantoluvan hakijoille

Iltalehdestä tuli luettua että "poliisi arvioi silmämääräisesti aseenkantoluvan hakijan mielenterveyden". Silmämääräisesti?? Kun annetaan lupa aseeseen, välineeseen jolla voi TAPPAA, lupa sillä että vain katsotaan pärstäkerroin ja pyydetään nimikirjoitus paperiin niin eiköhän jotain ole aika hitosti pielessä!

Tällä adressilla vaaditaan siis perusteellista mielenterveystutkimusta kaikille aseenkantoluvan hakijoille! Ei riitä että aseenkantolupaa hakiessa hakijaa arvioi poliisin lisäksi "joku muukin henkilö" vaan että mukaan arviointiin otetaan myös psykologin sekä psykiatrin lausunto ja hakijan mielenterveyttä tutkitaan perusteellisesti.
Allekirjoittakaa tämä adressi että saamme tarpeeksi nimiä jotta saataisiin tärkeä sanoma vihdoinkin eteenpäin ja vaadittavat toimenpiteet vihdoinkin SUORITETTAISIIN. Muista että sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin laittaa nimi ja asuinkaupunki tähän adressiin ja jo sillä voidaan estää tulevaisuudessa Jokelan ja Kauhajoen kaltaiset kamalat tapahtumat!