Tom of Finland -postimerkit nuoltaviksi!

Kommentoitu viesti

Poltettavia merkkejä

#22 Re: Iso peukku Itellalle

15.04.2014 19:43

#21: Heteroista se heteroin - Iso peukku Itellalle

Turha on mainostaa itseään heteroksi, jos sanat puhuu vastaan. Rohkeus on tässä tapauksessa ihan muuta kuin taiteellista ja hienoa. Se on Sitä tyhmän rohkeutta. Todella alaarvoinen veto Itellalta. Surku.

Vastaukset

Lento

#27 Re: Re: Iso peukku Itellalle

2014-04-16 08:05:08

#22: Poltettavia merkkejä - Re: Iso peukku Itellalle

Mitä väliä sillä on, mitä itse on? 
Eivät kai homot - tai bi:t tai aseksuaalit, tai panseksuaalit - ole sen huonompia ihmisiä kuin muutkaan? Ei mua ainakaan haittaa se, jos joku pitää mua homoseksuaalina. Voin nimittäin aina sanoa, että "I don't exactly swing that way." 

Sillä sen sijaan on väliä, millaista yhteiskuntaa tahtoo rakentaa ja kuvitteleeko, että pelkästään oma yksityinen halu tai tunne on jonkinlainen oikeutus kieltää jotakin muilta, joilla yhtä hyvin on olemassa omat yhtä arvokkaat halunsa tai tunteensa. 

Ja ennen kuin joku alkaa puhua itsestäänselvyyksistä tai maalaisjärjistä, niin ne eivät ole suinkaan arvovapaita. Ne ovat vain arvoja, joita et hahmota etkä osaa siksi kyseenalaistaa. Jos jokin vaikuttaa itsestäänselvältä, se tarkoittaa vain, että ihmnen on sen asian suhteen arvostelukyvytön. Mikään asia ei ole selvä itsestään. Sellainen väite on haihattelua.