Vastustan tiettyjen koirarotujen kieltolakia

Kommentoitu viesti

Hani
Vieras

#24 Ennen Dogo argentino ja nyt AB

28.01.2011 21:41

Vika taluttimen toisessa päässä, ei koirassa. Kasvattaja voi tehdää hallaa jo pienelle pennulle. Sosiaalistamalla pennun kunnolla ja ns olla vahvistamatta rodulle tyypillisiä piirteitä saadaan aikaiseksi varsin hyviä koiria. Ei se auta, että ns pahat rodut poistetaan. Koira kuin koira voi purra. Ok toisten purukynnys herkempi kuin toisen, mutta väärin kohdeltu koira on aina aikapommi.
Eiköhän tärkeintä olisi paneutua eläinten oloihin, karsia kasvattajia jne.
Ja pitää huolen, ettei pentuja tehtailla eikä koiraa myydä oloihin, jossa siitä yritetään väkisin tehdä tappajaa/suojelijaa. Ei esim väkivaltarikollisille jne.
Koska koirakin voi toimia aseena.

Vastaukset

Kaukkarin omistaja mutta kuinka kauan??
Vieras

#185 Re: Ennen Dogo argentino ja nyt AB

2011-01-30 10:07:49

#24: Hani - Ennen Dogo argentino ja nyt AB 

Meillä on 4v uros kaukkari asutaan kerrostalossa ja täytyy sanoa että vaikka sen kanssa on lenkkeily hieman haastavaa niin kyllä sitä joka kerta vaan on pärjätty. Itse päädyin kaukkariin 3v harkinnan jälkeen ettei tullut mitään että onpas tuo söpö niin otetaan tollanen.

Sitä ennen mulla on ollu sakemannia dobberia sekä pyreneittenmastiffi kaikki uroksia  tutustuin ihka elävään kaukkariin kaverin kautta hällä oli muistaakseni 3vuotias narttu. Siitä se sitten lähti se oli se viimeinen sysäys sille kaukkarin ottamiselle ja eipä sen kanssa ole ollut sen isompia ongelmia naapurit se on hyväksynyt ne saa tulla ja mennä niin kun lystäävät ei vihoittele kun se on tottunut niihin jo pienestä pitäen.

Joten täytyy sanoa että ei se rotu vaan se ihminen mutta kun nykyään joka hemmetin paikassa nyhdätään rahaa eikä ajatella sen enempää että mihin se koira oikeasti joutuu väärä koira  väärälle ihmiselle voi olla hyvinkin tappava tulos.

 

Vieras
Vieras

#331 Re: Ennen Dogo argentino ja nyt AB

2011-02-08 10:35:49

#24: Hani - Ennen Dogo argentino ja nyt AB 

joopajoo,olen lusinut väkivaltarikoksista ym.vapauduttuani elämääni tuli pitti,ja se rauhoitti kummasti tätä miestä.eli minun kohdalla tämä "tappajarotu"on terapeuttisessa mielessä toiminut paremmin kuin mitkään pirun linnat jne.minulla on 2 vuotias lapsi.jätän kyllä poikani koiranikaa kahdestaan leikkimään.mielummin kuin yhdenkään hihhulikansanedustajan seuraan joka vihaa koiria.killer dogs rules.!!!!!politiks are not,very cleaver,and not humanbeings eeder by the way.