Kahvila Pulinan aukioloaikoja laajennettava

Me allekirjoittaneet toivomme, että Kahvila Pulina (Sampola, Sammonkatu 2, Tampere) on jatkossa auki arkisin iltaan asti sekä auki myös viikonloppuisin. Voimian tulee ymmärtää paremmin palvelutehtävänsä kaupunkilaisille ja pitää kahvila auki myös muulloin kuin eniten taloudellista hyötyä tuottavaan lounasaikaan.

Kahvila Pulina oli vielä viime syksynä 2021 auki arkisin klo 18.45 asti, mutta 10.1.2022 alkaen se sulkeutuu jo klo 14.45. Viikonloppuisin kahvila ei ole auki lainkaan.

Sampola on keskeisellä paikalla sijaitseva rakennus, jossa toimii Tampereen seudun työväenopisto, Sampolan kirjasto sekä Tammerkosken lukio. Työväenopiston kurssit toimivat pääasiassa ilta-aikaan, joten kahvilapalveluja tarvitsevat mm. suoraan töistä kursseille tulevat, kuten myös lähialueen asukkaat. Kahvila Pulina on myös kirjaston asiakkaille merkittävä viihtyvyystekijä.

Allekirjoitukset 25.3.2022 mennessä, jonka jälkeen välitämme adressin eteenpäin ainakin Tampereen Voimialle.

Taru Huokkola, Tampereen seudun työväenopisto, Syke-hanke    Ota yhteyttä adressin tekijään