HarrasteInternet-radioiden Gramex-maksuja pudotettava

Pasi Viheraho
Vieras

#1 Kuinka paljon Garamex saisikaan enemmän

07.02.2011 08:34

Ihan sillä että tuo harrastelijaradioden hinta olisi alhaisempi.Nyt meillä on täällä satoja ellei tuhansia piraattiradiota jotka ei maksa lanttiakaan.
Jos ei ahneus olisi noin valloillaan niin kaikki olisi paremmin.
Ja muutenkin tuo kaupallisten radioden lisenssimaksu eli jos internetissä jaetaan niin siitä menee omat maksunsa.Miksi vitussa?Samaa ohjelmaa sieltä tulee ja miten se jakelutie vaikuttaa lopputulokseen eli siihen että ohjelma kuuluu.
Rahastusta jota ei saada kuriin.
Itse olen sitä mieltä että Gramex pitää jotenkin saada kuriin koska tuo tappaa niin monen aloittelevan radion hinnastoillaan jossa ei ole kohtuutta.
Janne Lahdenperä
Vieras

#2 Gramex rupeaa vasta neuvottelemaan 80€:lla

07.02.2011 09:56

...Kerronpa erään tarinan. Kaverini on pyörittänyt internetradio toimintaa ja olisi halunnut maksaa Gramex:lle ja hankkia luvat musiikille.

Noh...kaveri yritti sitten ottaa yhteyttä Gramexiin (se olikin suoritus) lähettelemällä sähköpostiviestejä ja soittelemalla. Monen yrityksen jälkeen Gramex suostuikin vastaamaan ja he vastasivat, että he palvelevat ainoastaan ammattilaispohjalta toimivia radiokanavia. Että semmonen filosofia siellä Gramex:lla.
Kuset Taja
Vieras

#3 Re: Gramex rupeaa vasta neuvottelemaan 80€:lla

07.02.2011 10:51

#2: Janne Lahdenperä - Gramex rupeaa vasta neuvottelemaan 80€:lla 

niin, onkohan tuo nyt sitten ihan oikeesti kusetusta, meinaan että pasi maksattaa toimintansa "teidän" lahjoittamilla lahjoituksilla, kun kuitenkin viheraho viihdyttää teitä maksullisella kuvalla ja äänellä, josta peritään soittajilta maksu. nyt siintä makusta menee operaattorille osa, mutta mihin se loppuosa? eikö olisi luonnollista, että viheraho kustantaisi siitä maksusta, nämäkin maksut joista täällä kitissään? ja kun nyt on selvinnyt, että ko. radiotoimittaja kusettaa sosiaalivirastolta elämisensä ylläpidon -asunto, sähköt + ne kymmenet ja kymmenet sähkölaitteet, joita kotonaan pitää (kts. youtubevideoita ja 10-kevennys, jossa kymmeniä CRT-putkia joka puolella kotiaan ja kuinka monta tietokonetta, palvelinta siellä pyörii 24/7) ja terveydenhuolto. autoja ja pianoja kuitenkin on vara ostaa -rahalla. aikanaan jonkin tunnin tuota radioa seuranneena, niin sitäkin ponsoroi erilaiset firmat, yhdistykset ym ym mitä mainoksia sieltä levittää eetteriin. foorumillaan kertoo avoimesti melkolailla monesta kusetuksesta, mutta myös varkauksista joita tekee, autoja ja sähkölaitteita. on se sitten outoa, että tämänlainen toiminta ylipäätään suvaitaan ja kun vielä otetaan huomioon, että kaveri oli ehdokkaana hollolan valtuustoon, edellisissä vaaleissa. itse en tätä allekirjoita missään nimessä, sillä pitäähän yhteiskunnassa olla lait ja asetukset -kaikille samat. ja kun tässä on kyse muidenkin maksuista, niin ei todellakaan viherahon adresseihin nimiä.

lauli riskikarju
Vieras

#4 KIELETÄÄN KOKO RADIO

07.02.2011 12:47

HYVÄ hyvä ja nyt Viheraholle kymmenkertaset maksut, nettiradiossaan tai kiellettävä se kokonaan, sillä mitä Viheraho radiollaan toimittaa, niin pitkälle rikollista toimintaa, kuten viinanjuontia, kannabiksen polttoa ja autojen varastamista, kuten nämä asiat ovat luettavissa myös tämän kaverin omalla foormillaankin (viheraho.info), joka sekin tulisi sulkea. Kaikenlainen mustamaalaaminen, ministerit, teollisuuslaitokset, firmat ja yksityiset henkilöt, asiattomin ja jopa valhein, kiusaa ja häiritsee ihmisiä, kellon ajasta riippumatta.
Kuuntelijoina pasifanit, lapsia ja nuoria jotka ovat pääsääntöisesti 12-25 vuotiaita jotka ottavat oppeja tästä Viherahosta ja mitä tulee hänen youtube videoihin, niin siellä suoria kehoituksia, esimerkiksi ajamaan autoa ja juomaan olutta, josta myös kuvattu hänen oma juominen autonratissa.
Kuka tätä kuuntelee ja lukee, niin aivan varmasti vain ja ainoastaan sen vuoksi että tämä Viheraho lietsoo toiminnallaan lainvastaisuuksiin, kuten hän elää näin itsekin.
Kuten tuossa tämä "kuset taja" jo aiemmin kirjoitti.
Itse olen huolissani nuorista, sillä Lahti-Hollala akselilla, missä tämä Viheraho vaikuttaa, niin nuoret samaistuvat tähän Viherahoon. Lahdessa nuoret fanittavat ja käyttäytyvät juuri Viheraho oppien mukaan, kaupoissa saa ja pitää saada kuvata videoita youtuben, käyttäytyä välinpitämättömästi ja haukkua myyjiä, kauppiaita ja jopa kanssaihmisiä kaupoissa. Ja uskon, että Viherahon harrastuksissa, kuten niitä itse nimittää, niin varastaa tavaroita ja kait ilmeisesti siintä Mastarinkadulla olevasta kierrätyskeskuksesta, Tramel (jonka julkisestikin on kertonut ja mitä ihmettelen, ettei sillekään asialle ole tehty mitään, että kaveri saa toimia vapaasti edelleen, pitää nettiradioa, sekä tuota foorumiaankin).
Mitä tuo radion toiminta vaikuttaa nuoriin ja lapsiin, sillä jopa 12-vuotiaatkin tuota kuuntelee ja soittelee maksulliselle pasi-radion kanaville jossa radionvetäjä täydessä viinakännissä, tai kannabishöyryissä "pilvessä"? Eikä tämä sosiaalitapaus ymmärrä lapsista mitään, sillä itse on sairaseläkkeellä päästään. Huutaa kadullakin "juokaa viinaa ja poltelkaa kannabista, maailma parantuu" ym ym niin, myös radio-ohjelmissaan, kuten myös foorumillaan.

Tämä näin ja yhdyn tuohon "kuset tajan" kirjoitukseen, että en äänestä hänen puolesta. Kantaa otan, nyt ja tulevaisuudessa. Ajan tätä asiaa, niin kauan, että jokin taho kiinnostuu ja sulkee tämän toiminnan (foorumit ja radiot). KIITOS
Täti Moonika
Vieras

#5 Turha nettiradio

07.02.2011 13:13

Nimenomaan olen samaa mieltä että kyseistä radiota ei kannata tukea millään tavalla. Soittajia Viheraho ei kunnioita yhtään vaan haistattelee ja möykkää kännipäissään miten tahtoo. Naurettavinta oli se, että tyyppi meni vakuutusyhtiöön möykkäämään jonkun kaverinsa kanssa ja poliisit veivät lopulta miehet, kun rupesivat käyttäytymään uhkaavasti.
Sittemmin on vaiennut koko asiasta kun ei saanut tahtoaan läpi.
actionman
Vieras

#6 Tosi on

07.02.2011 13:15

Kaikki edellä kirjoitetut PITÄVÄT PAIKKANSA, tosi on.
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET menkö tämän Viherahon puolelle ja allekirjoittako tätä adressia. Päinvastoin, tehkää kuten täällä jo kaksi kirjoittajaa "kaikkensa", että tämä Viherahon nettiradio ja muu sähköinen toiminta saadaan pois internetistä. Minä liityn vastustamaan ja annan omaltaosaltani panoksen näille vastustajille.
Hienoa, että jossain on vastustajiakin äänessä.
Janne Lahdenperä
Vieras

#7 Mutta, Onko Viheraho ainoa!?

07.02.2011 14:59

En itsekkään arvosta Viherahon kaikkia tempauksia, missä on sitten poliisitkin mukana jollain tavoin. Pasiviheraho ei kuitenkaan ole ainoa nettiradion pitämistä harrastuksenaan harjoittava.

Ihmettelen kyllä suuresti Gramex -maksuja. Itse haluaisin kovasti myös internetradiota pyörittää harrastuksena. Kyllä tuo Gramex myös osaa kusettaa!!!

Te jotka rupesitte solvaamaan heti mielipidettäni asiasta, koittakaapa edes saada yhteyttä Gramexiin!!!!! Käsittämätöntä, ettei Gramex edes palvele mahdollisia asiakkaitaan! Teostolla sentään on selkeä hinnoittelu myös nettiradioille.

Ruvetkaapa itse pyörittämään HARRASTUKSENA musiikkia soittavaa nettiradiota! Niin ymmärrätte oikein hyvin kaikki piraattiradiot.
Repe Seppänen
Pasila

#8 Ylläoleville kirjoittajille

07.02.2011 15:22

Pasiradion vastustajille: onko sitä Pasiradiota sitten pakko kuitenkin kuunnella, vaikka se ei teitä miellytä?

Hirveän moni ylläoleva kirjoittaja takertuu vain siihen, että tämä olisi vain Viherahon ongelma. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Nettiradioitten pitäjiä on Suomen maalla muitakin kuin P. Viheraho. Gramex vaatii tavallisilta nettiradio-harrastajilta kohtuuttomia summia. Toivon todella, että adressi saisi enemmän allekirjoittajia, ja saisimme jatkossakin kuunnella nettiradioiden antia, sillä kaupalliset radiokanavien anti on suoraan sanottuna hirveätä sontaa.
Pummipasi
Vieras

#9 Gramex kunniaan!

07.02.2011 16:01

Voihan sitä soittaa teostovapaata musiikkia. Miksei Viheraho laita vaikka listaa mitä musiikkia siltä löytyy? Nyt ihmiset toivovat musiikkia, jota suuremmaksi osaksi ei löydy ja ryöstö tekstarit jää viherahon omaan pussiin, vaikka muuta väittääkin. Lisäksi ärsyttää kuunnella sitä tekstarin pummausviestiä 5min välein ohjelmassa.
Toivottavasti tämäkin p*skaradio menee maan alle ja poliisit sitten vievät lopulta Viherahon laitteet pois kun käry käy, niin ei tarvi veronmaksajien kustantaa herran valtavaa sähkönkulutusta vuosikaudet.
Tenho Horttanainen
Adressin tekijä

#10 Huomautus

07.02.2011 16:17

Huomautan, että tätä adressia EI ole perustanut Pasi Viheraho. Pasiradio on vain yksi nettiradio muiden joukossa, ja tämä adressi koskee KAIKKIA nettiradioita Ankkamankasta Yöradioon.
dj
Vieras

#11 ÄLÄ sä sävellä

07.02.2011 17:24

Viheraho tästä eniten on huutanut ja päätään aukonut, vai että on muitakin nettiradioita. Esille sitten vaan niitä radioita. pliis PLIIIISSS ...
Vastasuus juontuu juuri Viherahosta ja sen maailmankuvasta toimittaa asioita. Joten otatte vastaan mitä täällä tarjotaan. Viheraho moderoi sivuiltaa kaiken asiatekstin, mikä on vähänkin häntä vastaan. Täältä tulee totuutta Pasiradiosta. Viherahon sanoin "se on henkilökohtainen ISO VOI VOI". Ja, kun tuotte niitä nettiradionimiä ja -osoitteita niin minä olen ainakin valmis kuuntelemaan "teitä". Toivon samaa tutkintaa kuin "pummipasi", yhdyn "Kuset Taja", "lauli riskikarju", "Täti Moonika" ja "actionman" kirjoituksiin.
Minä
Vieras

#12 dj:lle

07.02.2011 18:52

"Viheraho moderoi sivuiltaa kaiken asiatekstin, mikä on vähänkin häntä vastaan."
Täällä hra Viheraholla ei ole moiseen mahdollisuuksia, hän on ainoastaan allekirjoittanut ja kommentoinut tätä adressia.
Vieras
Vieras

#13 Re: KIELETÄÄN KOKO RADIO

07.02.2011 19:21

Vieras
Vieras

#14 Re: Gramex kunniaan!

07.02.2011 19:45

Pasi Viheraho
Vieras

#15 Re: Gramex kunniaan!

07.02.2011 19:48

#9: Pummipasi - Gramex kunniaan! 

Itseasiassa Gramex kieltää tämän.Jatkakaa minä jatkan Pasiradion tuottamista. Toivottavasti saisimme uusia nettiraidiota lisää ja Gramex maksut kohdalleen.Kiitos kaikille kannustuksesta Pasiradion suhteen :)=

mad
Vieras

#16 Re: KIELETÄÄN KOKO RADIO

07.02.2011 20:30

#4: lauli riskikarju - KIELETÄÄN KOKO RADIO 

Ihmiset ovat idiootteja jos ottavat tietyistä asioista vaikutteita, kuten taidat olla sinäkin? Ja gramex-maksuja olisi hyvä laskea muitakin nettiradio harrastelijoita varten. 

MAD
Vieras

#17 Re: Turha nettiradio

07.02.2011 20:33

#5: Täti Moonika - Turha nettiradio 

Kuules sää sankari. 

Ensinnäkin, perustele syy kunnolla, miksi esimerkiski pasiradiota ei pitäisi tukea?
Jos ihmisiä ei kiinnosta Pasiradio, jättäkää se omaan arvoonsa.
"Turha nettiradio" <- Turhasta en tiedä, veikkaan että monen iltaa viihdyttää perjantaisin. 

Vieras
Vieras

#18 Re: KIELETÄÄN KOKO RADIO

07.02.2011 20:34

Vieras
Vieras

#19 Re: KIELETÄÄN KOKO RADIO

07.02.2011 20:44

Vieras
Vieras

#20 Re: KIELETÄÄN KOKO RADIO

07.02.2011 21:04

#4: lauli riskikarju - KIELETÄÄN KOKO RADIO 

samaa mieltä Lauli Riskiharju.

Vieras
Vieras

#21 Re: KIELETÄÄN KOKO RADIO

07.02.2011 21:20

lauli
Vieras

#22 Re: Re: KIELETÄÄN KOKO RADIO

07.02.2011 21:30

#21: Vieras - Re: KIELETÄÄN KOKO RADIO 

lauli tietää, lauli kuuntelee, lauli on mukana, lauli ottaa suomiviinaa ja kupin kahvia :)=

Pasiradio=best
Vieras

#23 Pasiradio on paras

07.02.2011 22:05

Ei Pasi mitää laitonta tee, ja sitäpaitsi se on laatuviihdettä. Hyvä Pasi! Jatka vaan radion pyörittämistä. Menis perjantait pilalle ilman radioo.
Vieras
Vieras

#24 Re: KIELETÄÄN KOKO RADIO

07.02.2011 22:07

#4: lauli riskikarju - KIELETÄÄN KOKO RADIO 

Eli jos joku juoppo jossain joskus ajaa autoa niin kaikkien autovero pitää kymmenkertaistaa...

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

07.02.2011 23:23