Pro Ruotsinpyhtään Pappila

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pro Ruotsinpyhtään Pappila.

Atte Fellman

#26 Re:

20.11.2011 13:41

#25: Siellä ennen huseerannut -

No näimpä juuri!!! en tarkoita mitenkään ilkeyttäni, mutta kyllä itselleni on vuosien saatossa käynyt hyvinkin selväksi ihmisten kanssa keskustellessani kuinka omakseen ovat kyläläiset kokeneet kaksi edellistä pastoria.(kovin etäisiä ovat olleet) ehkä oli väärä sana valinta osaltani "normaali ihmisten kanssa" ja siitä pahoittelut. ja tämä ei todellakaan ole pelkästään minun vaan" lähes" yleinen mielipide. kuten lähes yleisenä mielipiteenä nykyisinkin positiiviset mielipiteet Kirsistä.

kristitty

#27 Re:

20.11.2011 19:21

#25: Siellä ennen huseerannut -  

 Puhut täyttä asiaa,täällä on seurakuntalaisilla mennyt kohta vuoden kahvit väärään kurkkuun sen verran on asiat sekaisin.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

20.11.2011 19:27


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

20.11.2011 19:36


kristitty

#30 Re:

20.11.2011 20:44

#25: Siellä ennen huseerannut -  

 PUHUT TÄYTTÄ ASIAA.täällä on seurakuntalaisilla kohta vuoden mennyt kahvi väärään kurkkuun.Sama meno tuntuu jatkuvan.

Nyt homma pyörii

#31 Hyvä tietää

20.11.2011 23:42

Kirkkoherra joka todellakin on keskittynyt työhönsä, ja vielä enemmän mitä siihen kuuluu, ja on tavoitettavissa muillekin kuin uskovaisille.No niin, nyt taidettiin päästä oikein asiaan eihän meillä ole ruotsinpyhtäällä ollut KOSKAAN sellaista kirkkoherraa, joka olis välittänyt kenestäkään yhtikäs mitään.Mutta nyt tuntuu olevan onko näin kirsi, siltä vaikuttaa kun lukee kommenteja että muut on olleet hällä väliä, annetaan pappilankin rauhassa MÄDÄNTYÄ PYSTYYN mitäs me siitä välitetään, kun kerran tiedetään miten asian laidat ovat niin jää koko p...a muiden murheeksi. Aika ikävää luettavaa, vaikuttaa siltä kun edelliset kirkkoherrat ovat olleet täysijä nollia. Mutta nyt on ruvennut homma pyörimään, ikävä sanoa mutta omasta mielestäni miettisin muutaman kerran kirkkoherrana.
JepJep

#32 Re: Hyvä tietää

21.11.2011 15:34

#31: Nyt homma pyörii - Hyvä tietää

Minä ihan tavallinen ihminen tulin ainakin edellisen kirkkoherran kanssa hyvin toimeen. Nykyistä kirkkoherraa en tunne, joten häneen ja hänen työskentelyyn en kantaa ota.  Ei yhtään yllätä että täällä on keskustelun taso mitä on, kun on tuo Fellman täälläKIN päätään aukomassa. Se on nykyään ihan sama mitä Ruotsinpyhtääseen kuuluvaa aihetta lukee, niin siellä on ain yksi ja sama ihminen päätään aukomassa. Jos Atte Fellman vaikka hankkisi elämäänsä muutakin sisältöä kuin jatkuva päänaukominen ja vi***ilu ihmisille.

Atte Fellman

#33 Re: Re: Hyvä tietää

22.11.2011 17:42

#32: JepJep - Re: Hyvä tietää

silloinpa olen "ruukannut" päätäni aukoa kun aihetta on ollut(epä-rehellisyyttä,valehtelua,jeesustelua ja selän takana p...kan jauhamista.) noilla kriteereillä olen yleensä päätäni aukonut. ja jos olen jotain loukannut tai joku on kokenut tulleensa loukatuksi niin silloin on toden-näköisesti tämä" joku" näihin em pointteihin sidonnainen?. ja eikö tämä ns päänaukominen ole silloin aiheellista tässä pappila asiassa kun valheellisesti tehdään liian suuri kustannus arvio jonka tarkoitus on että ainoa vaihtoehto olisi myyminen. ja Kirsi k...setettiin papiksi tänne ja lähes selväksi tehtiin että sinne pitäs muutta ja nyt näin?

ja tulin minäkin edellisen kanssa juttuun ei siinä mitään. mutta kuten sanoin kovin etäiseksi koettiin ruukissa ainakin keskustelujen perusteella joita ihmisten kanssa olen käynyt. ja häntä edeltävää kirkkoherraa en huolinut edes vihkimään minua ja siihen minulla oli omat syyni!!!

ja pään aukomista ja v...tuilua tulen jatkamaan niille kaikille jotka sen ovat ansainneet noilla em. kriteereillä ja syillä.

Oi niitä aikoja

#34 Aika paksua tarinaa

22.11.2011 21:01

En ole moista ennen kuulutkaan että joku kusetetaan kirkkoherranvirkaan,eiköhän jokainen halua itse tulla valituksi kun kerran hakee kirkkoherraksi.
Ei postikortilla ajava

#35 Ei omaa reviiriä

22.11.2011 21:33

Kenenköhän ihmisten kanssa fellman on jutellu, kun noi edelliset kirkkoherrat on ollu niin etäisiä ruukkilaisille fellmannin mukaan. Tuli kyllä mulle tietoon vasta nyt ja varmaan monelle muullekin ruukkilaiselle, ettei vaan olis omia sukulaisia kenen kanssa fellman on jutellut. Rauhallista joulun odottelua vaan kaikille.

Vieras

#36

22.11.2011 22:54

www.ulilauta.fi
Atte Fellman

#37 Re: Ei omaa reviiriä

23.11.2011 00:03

#35: Ei postikortilla ajava - Ei omaa reviiriä

no mietippäs sitä keiden kanssa jutellut? mutta kerroppa sinä armas anonyymi mitä voitat sillä, että kirjoitat jokaisen kirjoituksesi eri nimimerkillä? eikö se tälläisessä asiassa osoita epärehellisyyttä?(mikä on tosin aiemmin ollut jopa r-pyhtään seurakunnan tavaramerkki) liittyen moniinkin asioihin. mutta hienoa, että asiat tulee pikkuhiljaa esiin. sillä nythän meillä on kirkkoherra joka asioita on muuttamassa ja jo onnistunutkin siinä. ainakin jos katsoo kirkossa kävijöiden määrää joka eri proggiksissa on ollut aivan muuta luokkaa mihin täällä on totuttu. mutta nyt herää kysymys kenen ansiosta keskustelun arvot laskee tällä topiikilla? rullaappas taakseppäin ja katsele mitä olet yksin kirjoitellut. mutta jättää voi kirsin mollaamisen sillä se nyt kuitenkin on hoitanut tällä lyhyellä k-herra vakanssin aikana paremmin pestinsä kuin kaksi edellistä(tällä vertailu ajalla) mutta jatketaan......

Atte Fellman

#38 Re: Ei omaa reviiriä

23.11.2011 03:04

#35: Ei postikortilla ajava - Ei omaa reviiriä

kerro miltä tuntuu kun ei voi omista mielipiteistään kertoa omalla nimellään, vaan pitää turvautua aiheesta karkaamiseen ja nokitteluun sen sijaan, että pysyisi aiheessa ja asiallisena.(parempi ajaa postikortilla kun elää epärehellisenä kirjoittelemalla asioista joita ei edes omiin nimiin kehtaa ottaa)

EN YMMÄRRÄ MITÄÄN

#39 ATTE FELLMAN

23.11.2011 13:16

Kysyn näin täällä vähän aikaa asuneena kuka on tämä Atte,joku päällikkö kenties?
Sami Lassila

#40 Re: ATTE FELLMAN

26.11.2011 17:05

#39: EN YMMÄRRÄ MITÄÄN - ATTE FELLMAN

Käypä kysymässä Kulmakuppilasta. Saatat löytää Aten vaikka tiskin takaa.


Vieras

#41 Atte fellman

30.11.2011 21:18

Ugh, Uhg.
elävä

#42

21.01.2012 19:39

onkohan toi fellman kuollu kun on niin hiljasta ollu.

Vieras

#43 uliRe:

25.03.2012 14:34

x×x

#44 Re: ATTE FELLMAN

12.01.2016 17:01

#39: EN YMMÄRRÄ MITÄÄN - ATTE FELLMAN 

 »Kysyn näin täällä vähän aikaa asuneena kuka on tämä Atte — joku päällikkö, kenties?»

Päälliköhän se — nimittäin idioottien.