karstulan kuuluisa sosiaalitäti pois virasta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista karstulan kuuluisa sosiaalitäti pois virasta.

Timo Haapanen
Karstula

#1 Omakohtaisia kokemuksia

21.04.2010 11:39

Perheestäni kyseessä oleva sosiaalitäti sieppasi lapset keskellä päivää päiväkodista ja eskarista. Syyksi keksittiin mm. joukkoitsemurhavaara ja muita perusteettomia väitteitä. Kesti vuosi ja 2kk, ennenkuin lapset saivat sen jälkeen käydä ensimmäisen kerran kotona.Mielestäni lapsiperheitä pitää suojella tällaiselta mielivallalta jota Karstulan lastensuojelussa tapahtuu. perheemme ei ole ainoa vääryyttä kokenut paikkakunnalla,mutta pelon vuoksi kaiiki eivät siitä uskalla kertoa.
Kaisa Ruokamo
Jämsä

#2 Voisiko mennä jatkaamaan opintojaan?

22.04.2010 12:43

Epäpäteväkin hän on.

Saarikka-kuntayhtymän eli perusturvaliikelaitoksen johtaja Mikael Palola on vihdoinkin lausunut ulos sen tiedon, että kyseinen sosiaalitäti on epäpätevä. Asiaa kyseltiin häneltä ja muiltakin Karstulan kunnan ja kuntayhtymä Saarikan keulahahmoilta pitkään ja hartaasti.

Sosiaalityöntekijöistä oli Karstulankin kunnassa aikoinaan niin kova pula, että epäpäteväkin sai vakinaisen viran. Kun osasi oikealla tavalla pyytää.

Saarikka on etsinyt nyt loppukevään aikana muistaakseni peräti seitsemää (7) uutta sosiaalityöntekijää. Ehdotan perusturvaliikelaitokselle, että ryhdytte vihdoinkin rationalisoimaan touhujanne. Ihmisten kiusaaminen on lopetettava. Muuten liikelaitoksenne rahat kuluvat vanhojen mokien paikkailuun.

http://sakathky.fi/Public/default.aspx?uielementsize=2&nodeid=33102


Kuka muuten haluaa mennä töihin kuntayhtymä Saarikkaan?
LIISA Pyrylä
HKI

#3 kuka

25.04.2010 14:16

voisko joku julkistaa nimen, kiitos!
Jarmo V.

#4 Re: Voisiko mennä jatkaamaan opintojaan?

30.08.2010 23:10

#2: Kaisa Ruokamo - Voisiko mennä jatkaamaan opintojaan? 

 Vastaan tähän tietotekniseen asiaan ko. ketjussa ja asia itsessään tässä:

Haluaisin tohon "KUKA MUUTEN HALUAA MENNÄ TÖIHIN KUNTAYHTYMÄ SAARIKKAAN" loppuvaan viestiin painaa peukalon NIMENOMAAN YLÖSPÄIN mutta joku on (tämän tietokenetekniikan ihmevuotena 2010) jo mun koneella siihen jo painanut, .. itse olen vain aikaisempaan viestiin laittanut ko. kannanoton "äätestystyyliin"??

Jarmo Vilponen Tohmajärvi 050 9309991 (jos on asiaa, niin hyvä ja jos ei ole, niin huono juttu!!)

Kantani tuli nyt tässä sanotuksi, mutta ongelma teillä on mitä ilmeisemmin .. ??

marle
Vieras

#5 lapset palautettava

03.09.2010 14:42

onhan uskomatonta että toisten ihmisten lapsia viedään tosta vaan.eikö mikään mahti maailmassa voi tälle asialle mitään.mielen osoitus vois olla seuraava.

eeva-liisa Jäntti
Vieras

#6

03.09.2010 14:56

VÄÄRIN NIIN VÄÄRIN.LAPSET KOTIIN.TUKITOIMIA JOS TARVII MUT EI KYKENEVILTÄ VANHEMMILTA ,JOTKA HOITAVAT LAPSENSA LAPSIA VOI VIEDÄ.MIKÄ PIKKU KYLÄ SE SIELLÄ PERÄ HIKIÄLLÄ ON JOKA NOIN TOIMII.VAATIKAA TÄYS SELVITYS ASIASTA.kansan edustaja mukaan ja vanhemmat.ja jos ei auta niin valtion päämies.

PITKÄNEN ELLI
Vieras

#7 USKOMATONTA TOIMINTAAQ

03.09.2010 22:24

SOTALAPSENA ITSE PÄÄSIN POIS.NYTKÖ MAAILMA ON MENNYT YHDEN NAISEN MIELIVALTAAN.JOKAISELLE LAPSELLE LÖYTYY SOPIVAT EVÄÄT.KUUNTELE SOS,TT VANHEMPIA.HITLERIÄKÖ ESITÄT .SE AIKA ON OHI.TOIVOTTAVASTI.MISSÄ ON ESIMIEHET.OLEN ITSEKKIN KASVANUT ESIMIEHEN ALLA JA IKÄNIKIN JO SEN SANMELEE.TIEDÄT ENEMMÄN KUN 80 V YLITÄT.ELÄMÄ KASVATTAA.MISSÄ ON KARSTULAN PÄÄTTÄJÄT.

suvi viiru-ontronen
Vieras

#8 Niimpä

11.09.2010 20:11

Sen minkä taakseen jättää edestään löytää, minun huostaan otolleni oli ehkä aikoinaan tarvettakin mutta se tehtiin väärin perustein ja väärällä tavalla nyt siis selvinnyt syykin, kuka kärsi minä ja perheeni.

kiitos katja

hokkanen jarna
Vieras

#9 sosiaalitädit

13.09.2010 09:54

työn inhimillisyys häneltä puuttuu.lahja asiakkaan kuulemiseen,päätöksentekoon,ottaen vanhemmat ,nuoret mukaan,hän haluaa lapset koviin paikkoihin.kannattaiskohan hänen itse mennä laitokseen koemaistamaan.puhun kokeneen suulla.

Vieras
Vieras

#10 Re: sosiaalitädit

13.09.2010 09:54

kokemus kasvattaa
Vieras

#11 sosiaalitäti

13.09.2010 10:22

ihmettelen eikö kukaan tee lastensuojeluilmoitusta hänen lapsistaan.koska virassaan hän käyttäytyy kovin mieluvaltaisesti,miten hän kohtelee lapsiaan.plen lenkilläni tavannut pienen suloisen pojan ,jonka reppu näyttää kovin raskaalta,kasvot pelokkaat,ilmeettömät.hän menee yksin kotiin.kannattaisi katjan siirtyä vaikka puolikkaalle,jotta jäisi lapsilleen aikaa.huuto pihasta kuuluu niin koirille kuin lapsillekkin.ne karvat ovat vaarallisia,mutta silmäätekijöiden perheet ja lapset saavat karstulassa mellastaa .kuulin en siis tiedä tarkkaan että kyseinen sosiaalityöntekijä olisi ollut loppuunpalamisen vuoksi virkavapaalla.eikö lapset olisi silloin pitänyt sioittaa,että äiti toipuu,niinkuin hän itsekkin toimii virassaan.vanhemmuudenarvioimisjakso olisi myös tarpeen,ensi-ja turvakoti tekee hyviä lausuntoja,ja kun lapsesi menetät,kauaksi,tehdään tapaamisen rajoittamispäätös.tai muuten vain ei päästetä lomille.tietenkin en pelottele,golleekaasihan kohtelevat sinua eriarvoisesti kuin muita kuntalaisia.harkitse,punnitse elämääsi,työtapojasi,ne ovat sinun ja karstulan lapsiperheiden hyväksi.jaksa katja ,itse ja työsipuolesta.karstuset kyllä ovat jo kypsyneet ja kyllä ymmärrän.suojele lapsia,...ja itseäsi.tee ratkaisuja,lastesi puolesta.menestystä.

Vieras
Vieras

#12 Re: sosiaalitäti

13.09.2010 10:23


Vieras

#13 Business is bisnes

15.10.2010 09:59

Varsinkin pienessä paikkakunnassa tämä lasten"suojelu"bisnes näyttää kaikkein härskimmin kyntensä. Jyväshyvän seutu on maan laajuisesti surullisen kuuluisa sosiaalien mielivallasta, toinen paha paikka on Turun seutu.