Laakia takaisin vihreisiin!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Laakia takaisin vihreisiin!.

juha hyvärinen
tuusula

#1 Outo syy erottamiseen

23.04.2010 18:09

Olisi kiva tietää mikä oli se muodollinen syy johon vedoten, Laakia erotettiin. Tuntuu epäilyttävältä, että syy olisi jäähallin vastustaminen. Voiko puh.joht. yksin tehdä erotuksen? Syynä pitäisi olla puolueen vastainen toiminta. Jotain outoa on tässä.
Ville Honkala
Seinäjoki

#2

23.04.2010 18:20

Puisto-osasto ei lähde hallituksesta ydinaseillakaan.
Ville Honkala
Seinäjoki

#3

23.04.2010 23:00

Älkää unohtako Roosa Meriläistä. Huijausta koko Vihreät. Muka ympäristöpuolue.
Raimo Laakia
Adressin tekijä

#4 erottamisen muodollinen syy

24.04.2010 21:05

Vastausta Juha Hyvärisen hyvään kysymykseen: Tarkemmat yksityiskohdat näkyvät www.mirule.org/1524:ssä, sisällysluettelosta pääsee uusimpiin teksteihin asiassa. Minulle ei ilmoitettu, että olen erotettu, luin asian neljän kuukauden päästä Borgåbladetista yhdistyksen puheenjohtajan kirjoituksesta. Puoluetoimistolle Sipoon vihreiden puheenjohtaja, sama joka oli pyytänyt minua jäseneksi, ilmoitti, etten ole koskaan ollutkaan jäsen. Siitä kokouksesta taas, jossa pyyntö oli tehty, ei löytynyt pöytäkirjaa. Kuitenkin suullisesti sain talvella tietää kahdelta hallituksen jäseneltä, että olen jäsen. Käsitän, että tämä sotkuisuus erottamisessa johtuu siitä, että erottajilla on huono omatunto ja kun erottaminen tehdään niin, ettei ole erottamispäätöstä, siitä ei voi mennä oikeuteen yhdistyslain perusteella. Raimo Laakia (Sipoo).
Ville Honkala
Seinäjoki

#5

24.04.2010 21:18

Kuka edes äänestää tekopyhiä feministipyrkyreitä? Mukapasifisteja jotka ovat mukana Afganistanin kansanmurhassa..
Antti Virtanen
Vieras

#6

02.07.2010 01:25

tää että sait potkut, on loppujenlopuksi korruptoituneen yhteiskunnan tulos.

Päivi Ruippo
Helsinki

#7 Vihreät - Täysin oikeistolainen puolue nykyään

24.10.2010 10:06

Allekirjoitin adressin, koska olet kokenut vääryyttä.

Vihreät ovat nykyään umpioikeistolainen puolue, täynnä porvareita ja heidän kersojaan.

Vain tietämättömät kannattavat ja äänestävät heitä.
Tohloppi
Vieras

#8 Laakia

06.01.2011 22:33

Kuka hemmetissä on Laakia?
h.t
Vieras

#9 Lähtokohtaisesti korruptoitunut

05.03.2011 11:46

Onhan asia selvitetty pj. Sinnemäen suulla, että ei ole olemassa mitään asiaa joka voisi estää vihreiden osallistumisen hallitukseen.
Kaukaa pohjoisesta
Vieras

#10 Vaihda porukkaa...

01.04.2011 03:06

... ja tule Perussuomalaisiin!Onhan meilläkin vihreitä arvoja vaaliohjelmassa ja niitä saa esittää enemmänkin. Hyvä että tuot kunnalliset toilailut esiin! Onnea ja menestystä!