Salametsästyksestä kunnon rangaistukset!!

Adressin tekijä

/ #2

22.11.2007 12:30

"Ei tällaiset adressit saa sitä "korpilakia" kumottua, Eikä kovemmat rangaistukset. Se on korvessa asuvien laki joka siirtyy sukupolvelta toiselle, niin kauan kuin korpea on."

Siksi teinkin tämän adressin, että ihmiset heräävät ajattelemaan vähän edes järkevämmin. Ja se iänikuinen jääräpäiden "korpilaki" saa poistua! Sillä meillä jokaisella on tässä maassa samat lait ja niitä tulee noudattaa. Rikoksia ei pidä kannattaa tai pitää hyvänä asiana! Tuo kyseinen korpilaki tappoi aikanaan monta ihmistäkin, kun vanhat jäärät ovat tapelleet ja antaneet oman "tuomionsa" jollekin! Ja sehän on murha.

"Ja hyväveli järjestelmä toimii, ja tiivistyy vain entisestään kun kielletään vaarallisten häirikkö petoeläinten tappaminen ja kirjoitellaan metsästäjistä huonoa kuvaa antavia kirjoituksia ja adresseja."

Tämä ei tietääkseni anna huonoa kuvaa metsästäjistä vaan puhutaan siitä metsästyksen pimeästä puolesta eli salametsästyksestä! Se on aivan eri asia kuin metsästys yleensä.

"Ja sille tosi asialle ei mahdeta mitään, että jos joku häirikkö suden tappaa salaa, niin kaikki kylän asukkaat ovat siitä vain tyytyväisiä että voivat taas elää turvallisesti. Ei juuri tällaista "sankaria" kukaan paljasta.
Puhun nyt vain tosiasiaa, enkä yritä yllyttää ketään mihinkään."

Et ehkä yritä yllyttää ketään, mutta huomaa että ihannoit näitä "korpien sankareita" jotka tappavat milloin ja mitä huvittaa missä ja milloin vaan! Ja pelkästään se jo antaa siis sinusta sellaisen kuvan, että hyväksyt rikoksen ja koetat sitä puolustella tällä omallakin kommentillasi!

Rikosta ei koskaan tule hyväksyä, eikä varsinkaan ihannoida!!