Joukkokanne: nykyhallitus ja k.edust. syytteeseen maanpetoksesta!

Anne
Vieras

/ #67

13.04.2011 11:55

Adressi on tarpeellinen. Olen yrittänyt saada mm. maanpetosasian käsittelyyn yksin oikeudessa, ollen tällä hetkellä valituslupahakemuksena ja valituksena Helsingin Hovi-oikeudessa. Korruptio, korruptio, korruptio? Ihmisen perisynti on ahneus.

Olen seurannut aktiivisesti Suomen Valtion tilanteen kehittymistä koko ikäni eli 50+ vuotta. Vuonna 1995 liityttäessä EUhun markkinointi ja tiedottaminen suoritettiin kansalle ns. Valtiosopimuksena. Näin opetetaan myös yliopistossa mm. oikeustieteissä. Todellisuus on toinen: Tällöin silloiset päättäjät luovuttivat Suomen Valtion itsenäisyyden siirtäen päätäntä- ja toimivallan EU:lle. Tämä käy selville myös EUn perustuslaista, joka on ristiriitainen Suomen Perustuslain kanssa. Asia on vaatinut myös pitkäaikaisen valmistelun ja jatkopeittelyn sekä tulevaisuuden suunnittelun. Tähän suunnitelmaan kuuluu ihmisten totaalinen tuotteistaminen ilman ensimmäistäkään ihmisoikeutta. Ihmisiä on peloteltu, uhkailtu, kiristetty, "pakko"siirretty, myyty, varastettu myös identtiteetit ja hävitetty eli kyseessä on koko yhteiskunnan yli tapahtuvaa rikollista toimintaa. Kokemusta on ja tiedän etten todellakaan ole ainoa. Ihmiset pelkäävät.

Tämä on koko maailmaa koskeva tapahtumaketju. Syyllisiä on paljon. Erityisesti niitä korkeilla paikoilla olevia ihmisiä, jotka tekevät mitä vaan rahasta ilman omantunnon kolkutuksia. Samat lait koskevat kaikkia ihmisiä riippumatta taloudellisesta tai muusta yhteiskunnallisesta asemasta.

Taistellaan yhdessä itsenäisen Suomen Valtion ja kansalaisten puolesta, kuten aikoinaan aiemmat sukupolvet tekivät. Samalla taistellaan muidenkin maiden ihmisten ihmisoikeuksista.

Oma mottoni on aina ollut "Totuus-Oikeus-Vapaus".

Yhteistyössä on voimaa!!!