Pyykkö-museo Kangasalle

/ #5 Re: Ihan kommentiksi kommentoijalle #1

10.08.2013 12:21

#4: Mika Väkeväinen - Ihan kommentiksi kommentoijalle #1

Miksi tarvitaan adressi tukemaan asiaa, joka on nuijittu. Taloa rakennetaan, ellet sitä tiedä. Kai tukiadressi olisi ajankohtainen siinä vaiheessa, jos hanke jotenkin kaatuisi.

Markku Haapanen ajaa kaksilla rattailla vai onko kyseessä kaksi eri Markku Haapasta. Vastustavalla listalla on allekirjoitus muistaakseni numeron 210 paikkeilla.

Miksi minun pitäisi allekirjoittaa mitään ja vielä omalla nimelläni? Eikö ARVOSTELIJOITA saakaan arvostella tai pikemmin tarkkailla kuten olen tehnyt? Eikö tunnukaan mukavalta, kun omaa toimintaa tutkitaan?

Nyt sitten pikapikaa adressi vastustamaan helsinkiläisten Musiikkitaloa ja Ooopperaa, joiden kustannuksiin veroa maksavina (toivottavasti) osallistutte ja olette (toivottavasti) jo rakennusvaiheessakin osallistuneet. Ne jo toimivat, mutta eihän se varmaan rohkeuttanne horjuta. Joku laskekoon, paljonko keskivertkangasalalinenj joutuu pulittamaan osuutenaan oman paikkakunnan projektiin rakennusvaiheessa ja sitten myöhemmin käyttökustannuksina.

Yleensä on niin, että ne, jotka vähiten veroja maksavat, pitävät suurinta ääntä verojensa maksamisesta.

Kun listat luovutetaan, 2012 verotuksen valmistuttua joku saattaa kuluttaa aikaansa verotoimistossa laskemassa, millainen hirvittävä potti vastustajien maksamista veroista onkaan kertynyt. Tai ryhtyä pohtimaan, että millä kukakin mällää, jos veromäärä on pieni...

Kivijalkamyymälät eivät pärjää suuremmillakaan paikkakunnilla. Suuntaus on muutenkin nettikaupan suuntaan.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…