Pyykkö-museo Kangasalle

/ #9 Re: Re: Re: Re: Re: Ihan kommentiksi kommentoijalle #1

12.08.2013 08:09

#8: Deere - Re: Re: Re: Re: Ihan kommentiksi kommentoijalle #1

Kertoisiko joku, minkälaisia "sopimussakkoja" tulee kenenkin maksettavaksi, jos työ keskeytyy?

Veronmaksajat varmaan pienituloisimmista isotuloisimpiin ilomielin niihin talkoisiin osallistuisivat?

Entä rakentajayritykset? Konkurssiin vaan?

Työttömiä lisää? Pitkäaikaistyöttömiä lisää? Yli 500 päivää työttöminä olleiden työmarkkina- tms. tuesta puolet kunnan kukkarosta ja sitä rataa. Paljonko jo nyt Kangasalla?

Eipä todella tunnu lasku- tai edes ajattelutaitoa kaikilta muiltakaan lusikkansa soppaan työntävien päästä löytyvän.

Kerrannaisvaikutusten käsitteen olen omakohtaisestikin kokenut olleen tuntematon juttu kunnanjohtaja- ja kunnansihteerisosionomeille. Jos verotuksessa voi joku jotain vähentää, niin se toiminta siinä kunnassa alasajoon! Kaikessa mukana ollut pankkiiri haukkui junassa olleiden opiskelijoiden laskutaitoa kehnoksi, kun nämä eivät häntä avustaneet prosenttien laskemisessa, mutta totesi sitten, ettei hänkään korkolaskun kaavaa osaa. Kuitenkin hän oli pyrkimässä kansanedustajaksi.

Ei pidä lähteä edes pyrkimään luottamushenkilöksi, jos ei ole lähinnä kykyä itse selvittää asioiden oikeaa laitaa. Tästä voisin kertoa loputtomiin, mitä kenellekin päättäjien tietämättömyydestä seuraa, jos ennen vallinnutta paikkakunnan menettelytapaa pidetään lakina. Ei paljon lohduta , kun kymmenien vuosien kuluttua on huokaistu, että me LUULIMME...

Jätetään homma sikseen. Pannaan jonkun yleisesti hyväksytyn suunnittelijan laatima kyltti bunkkerin päälle. Sitä ennen nimikilpailu kyltin sisällöstä.

Kulttuurin kohtu?

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…