Pyykkö-museo Kangasalle

/ #10 Re: Re: Re: Re: Re: Ihan kommentiksi kommentoijalle #1

12.08.2013 11:08

#8: Deere - Re: Re: Re: Re: Ihan kommentiksi kommentoijalle #1

Tarvitaanko valtuustosaliin tilaa valtaisalle kokouksen seuraajajoukolle?

Etelä-Pohjanmaalla kunnanvaltuuston/kaupunginvaltuuston kokoukset lähetettiin kaapelitelevisiolla kotiin. Entinen kuntajohto kokoontui kodeissaan niitä seuraamaan maaherraksi edenneen paikkakunnan entisen kunnanjohtajan mukana ollessa.

Tämä 1990-luvulla.

Kauhajoki oli Suomessa kärkijoukossa internetin käyttöä aloittamassa. Kiitos vireän Panulan kulttuurisuvun atk-opettajana toimineen jäsenen ja muiden tuntemattomammiksi jääneiden henkilöiden.

Sittemmin kokoukset ovat tulleet netissä seurattaviksi. Ainakin jo nykyisen kaupunginjohtajan valintaa voi katsoa maailmanlaajuisesti.

Kangasala taitaa olla kirkon kupeessa nukkumayhteisössä elävien ihmisten paikkakunta tyyliin mitään-ei-mihinkään-saa-rakentaa-eikä-mikään-saa-muuttua.

:) :) :)

P.S. Kutsutaan tohtorismies Jorma Rasinmäki Kangasalle kunnanjohtajaksi. Hänellä on kokemusta Afrikastakin, mikä tuntuu ihmisen erityisesti pätevöittäneen. Kuuntelutaitoa on sekä kyky asialliseen suhtautumiseen. Väitöskirja on julkisoikeuden alalta. Yritysmaailam koukerot hän hallinnee eikä tangokaan ole vierasta Seinäjoen johtajalle.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…