Tienkäyttömaksut ja satelliittivalvonta eivät kuulu Suomeen!

Tulevaisuus

/ #31

07.09.2013 05:46

Paljonko noiden laitteiden valmistus maksaa ja kuluttaa ympäristöä ? Suomessa on patentoitu jo moottori, joka pystyy täyttämään 6 luokan päästönormit ILMAN katalysaattoria ja urearuiskutusta ... herrat luulivat jo moottorin kehitystyön tulleen tiensä päähän ? Honda neuvottelee Suomalaisen patentin omistajan kanssa sarjavalmistuksen aloittamisesta !

Dieselistätulee TAAS haluttua ( uudella moottoriteknologialla ) ja jopa auton moottorikustannukset PUTOAVAT julkaistujen lukujen mukaan 1000 e per auto !

Ympäristöministeriön kiireen saada lisää verotuloja ymmärtää; kun tietää mitä kulisien takana tapahtuu !

Mitä maksaa ja SAASTUTTAA esimerkiksi tuollaisen valvontasatelliitin laukaisu ja ylläpito ?

Keski-Euroopassa jo talonomistajat OTTAVAT POIS aurinkokennoja, koska niille on tulossa YLIMÄÄRÄINEN "aurinkovero"... koska verkkoyhtiöt ovat kassakriisissä omien "tuottajien" takia !

Nyt dieselmoottori on kalliimpi, kuin bemsiinimoottori, mutta Suomalaiskeksintö MUUTTAA tilanteen päinvastaiseksi ! ( tuon keksinnön ymmärtäminen kertoo miksi dieselin hinta koki muutoksen käyttövoimaveron poistamiseksi ). 0,57 litrainen uuden sukupolven diesel antaa lähes päästötöntä tehoa 100 KW joten painoon ja moottoritilavuuteen perustuva vero ON HISTORIAA niiden osalta !

Kun Honda mahdollisesti julkaisee autonsa tuolla moottorilla SARJATUOTANNOSSA on maailma sekaisin ! ( Ja Suomen verottaja )

Tekniikka on jo ajanut Suomen hallituksen ja verottajan ohi ... ilman satelliittiseurantajärjestelmää ON PAKKO puuttua siihen viimeiseen joka vielä Suomessa on saneeraamatta; nimittäin YLISUURI ja YLIKALLIS virkamiesjärjestelmä kansan kokoon verrattuna !

Kiitos sille suomalaiselle vielä tuntemattomalle insinöörille joka tuon keksinnön teki !