Jyväskylä ei talvikunnossapidä jalkakäytäviä 1.1.2014 jälkeen

Vieras

/ #41

15.12.2013 13:35

Äitini on 72v mm. keuhkoahtaumasta, osteoporoosista ja useista muista vaivoista kärsivä erittäin pienituloinen eläkeläinen, ei hänellä ole mitään mahdollisuuksia hoitaa itse tai maksaa jollekin kunnossapidosta, lisäksi tulevat vastuu kysymykset,kuka vastaa jos joku liukastuu ja loukkaantuu tms. Onko todella tarkoitus ajaa hänen kaltaisensa vanhemmat ihmiset laitoksiin kuihtumaan? Eikös jopa valtio ole sitä mieltä että vanhempia ihmisiä kannustetaan ja tuetaan asumaan kotona mahdollisimman pitkään, näin ollen kunta säästää mm siinä, kun ei ole tarvetta rakentaa tai korjata lisää homelaitoksia. Todella törkeää, ensin rakennetaan tie (Haapaheikintie välille Asmalammentie-Järveläntie) asukkaiden vastustuksesta huolimatta ja nyt siitä pitäisi huolehtia ja vielä maksaa. Tulevatko vanhojen ihmisten maksettavaksi myös routavauriot, kulumisesta johtuva asfaltointi yms toimenpiteet. Jokohan päättäjät ovat käyneet katsomassa itselleen sopivia mahdollisesti pakkohuutokaupattavaksi tulevia taloja, ei tätä oikein muuten voi käsittää.