Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #3071 hu0kaus -_-

13.07.2011 14:51

tulen niin surulliseksi kun luen näitä juttuja täällä... mä en vaan voi käsittää että MIKSI, OI MIKSI ihmeessä tätä mahtavaa luonnontuotetta ei voida laillistaa?
miksi apteekki saa myydä esim. diapameja, joka se vasta huume onkin! ja sitä vasta väärin käytetäänkin! ja entäs sitten kaikki alkoholimyrkytykset? liian moni nuori ja aikuinen on jo kuollut alkoholiin sekä tupakkaan, niin miksi ei voida käyttää sellaista päihdettä JOKA EI TAPA! ja miettikääs vaikka vanhainkoteja, siellä kun mummelit ja papat sais iltasin poltella niiden elämänlaatu paranis kertaheitolla, kivut katoaa, vihdoinkin hymyilyttää (nauruhan pidentää ikää) ja ei tarvii popsii kahtakymmentä eri lääkettä selkävaivoihin, mahavaivoihin, lonkkakipuihin yms. kun kaikkiin vaivoihin olisi vain YKSI LÄÄKE. ja entäpäs perheet, jossa koetaan väkivaltaa? olen itsekin sellaisesta, mutta kuitenkin, isi ottaa vähän viinaksia ja heittelee vaimoaan päin seiniä ja huutaa lapsilleen, pahimmassa tapauksessa lyö heitäkin, eikö sellanen isi olisi kivempi joka ei lyö, vaan katsoo telkkaa ja naureskelee välillä ja syö samalla herkkuja. entäpäs anorektikot? he eivät syö ollenkaan ja jotkut kuihtuu siihen, polttakoot nekin jointin ja kas kummaa! ruokahan maistuu! EN VOI KÄSITTÄÄ TÄTÄ MAATA ETTÄ MIKSI IHMEESSÄ HALUTAAN MAINOSTAA ALKOHOLIA JA TUPAKKAA (tai no, tupakkaahan ei enää mainosteta) kun saatavilla olisi jotain sellaista mistä haittoja on vähiten ja hyötyä eniten!!!!!!!!!! kiitos.