NAAPUREIDEN HÄIRINTÄÄ VASTAAN

Vieras

/ #5

24.04.2015 18:58

Asun omistuspohjalle perustuvassa osaketalossa. En tiennyt asuntoa ostaessani, että naapurissa on Y-säätiön asunto, josta on sittemmin aiheutunut monenlaista haittaa. Neljä vuotta kesti, ennen kuin pahin häirikkö saatiin häädetyksi. Hän kuskasi asuntoon ison määrän kaupungin juoppoporukkaa ja meteli ja örinä oli ympärivuorokautista. taloyhtiön hallitus, joista kenenkään asunto ei ollut häirikön naapurina, hyysäsi miestä, koska hän oli selvin päin "mukava mies". Lopulta silläkin suunnalla myönnettiin tosiasiat ja häätöä ruvettiin puuhaamaan aktiivisesti.

Myös nykyisestä asukkaasta on aika ajoin häiriötä, josta olen käynyt hänelle muutaman kerran ystävällisesti sanomassa. Minusta ei ole oikein, että minut pakotetaan holhoamaan naapuria ja kontrolloimaan häntä, haluaisin vain asua rauhassa. Minusta ei ole oikein, että naapurini hallitsee minua. Joudun varmasti jossain vaiheessa muuttamaan tästä pois.

Eikö asumisrauhan eteen voitaisi tehdä muutakin kuin allekirjoittaa adressi, josta en edes tiedä, minne se menee? Emmekö mitenkään voisi sitä muulla tavoin edistää? Minä ja monet muut olisivat varmaan valmiita tulemaan mukaan aktiivisempaankin toimintaan.

Kiitos sinulle, joka perustit adressin!