Kieltäkää kasvissyönti

shardul kumar
uusikaarlepyy

/ #89 perus suomalainen

31.03.2010 23:00

Te lihansyöjät elätte alemmalla tietoisuuden tasolla kuin kasvissyöjät. ette pysty ikinä ymmärtämään. Syötte makkaraa ja juotte kaljaa. tukitte chakranne ja aiheutatte huonoa karmaa itsellenne. Miksi syödä toista olentoa, jolla on sielu. Saatte kuolemn pelkoa, vihaa jne negatiivisia tunteita syömällä teurastettua lihaa. Värähtely taso on 1 eli hyvin alhainen lihakaupassa ja lihalla.

Repesin tekstin kohdalle " ihmisen hampaat on tehty lihansyöntiin jne" itse asiassa meidän hampaat ja kädet on enemmän kasvissyöjän kuin lihansyöjän. ota asioista selvää. liha pysyy kauan elimistössä ja tulee myrkyllisiä aineita meidän munuaisiin. vanhempana se vaikuttaa enemmän, nuorempana se ei vielä ole niin vaarallista.

ja ihan "maallikon" näkökulmasta...kasvisruoka on vain terveellisempää.

Kyllä te joku päivä opitte. sitä ennen syökää makkaraa, juokaa kaljaa ja viinaa ja tukkikaa chakranne.

Kunhan ette vaan puuttu minun asioihin. ei sulla tai suomen valtiolla oo ja toivottavasti ei tule oikeutta sanomaan mitä mun pitää syödä ja mitä en saa syödä. jokainen on yksilö ja tekee mitä tekee. ei tähän tarvita mitään addressia tai suomen valtiota jos sua haittaa niin omapa on ongelmasi.

Perusteluihin: ota selvää henkimaailman asioista. vaikka suurin osa täällä ei kyllä tiedä niistä mitään&usko.