Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #1944

23.06.2010 22:38

Tuntuupa hienolta nähdä, kuinka monet ovat ottaneet omakseen koulun ja vanhempien sukupolvien opettaman propagandan kannabiksesta. Veikkaan, että HUUMETTA! huutavat eivät ole ikinä itse edes kokeilleet kannabista. Itse olen päättänyt uskoa tieteeseen, tässäkin asiassa. Alkoholi ja tupakka ovat VÄHINTÄÄN yhtä haitallisia, joten on tekopyhää pitää laillisena niillä tienaava teollisuus, ja kieltää toinen lievästi vaikuttava huumausaine.

Minua on henkilökohtaisesti satuttanut nähdä alkoholin ja tupakan vaikutukset ihmiseen. Olen myös nähnyt jatkuvan kannabiksenkäytön muuttavan ihmisiä. En ole silti ikinä nähnyt kenenkään käyttäytyvän pilvipäissään aggressiivisesti, mikä tuntuu olevan alkoholia nauttineiden yleisimpiä reaktioita. Itse olen kokeillut kannabista, enkä ole huomannut sen vaikuttavan itseeni erityisesti. Puheet porttihuumeesta ovat uskomatonta puppua. En ole ikinä harkinnut kokeilevani "kovempia" huumeita. Vaikka nautin alkoholiakin silloin tällöin, haluan pitää kulutuksen kohtuudessa. Totuus on, että jos ihmisen psyyke ei ole vakaa tai jos hän yrittää paeta todellisuutta tajuntaa laajentavilla aineilla, hänen ei tulisi käyttää minkäänlaisia huumaavia aineita. Ihmiselle on kuitenkin annettava mahdollisuus ottaa vastuu omista teoistaan. Jokin raja holhousyhteiskunnallakin on oltava!

On naurettavaa, että poliisin varoja tuhlataan vainoamaan yksittäisiä kotikasvattajia, jotka eivät vahingoita ketään. Kannabiksen pitäminen laittomana auttaa rikollisia!

Vaatii kyllä suvaitsemattomuutta, ahdasmielisyyttä, aggressiivisuutta ja sietämätöntä typeryyttä kutsua kannabiksen käyttäjiä "höyrypäisiksi pedofiileiksi". Tyypillinen alkoholinkäyttäjä. Tutustu asioihin ennen kuin käsket painumaan ulkomaille. Mieluummin siedän jumittavaa pilvipäätä kuin sinua.