Kannabis lailliseksi

Säätämän säätämä
Vieras

/ #2026 Re: allekirjoitin...

07.08.2010 03:06

#2022: ajattelija - allekirjoitin...

Rölläys on taidetta. Kun mediaan vetoaminen ei auta, kun poliisi vainoaa ihmisiä on paras keino tuoda esiin tuo vallitseva vihamielisyys tyyliin;

Mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää että kannabis on laitonta jonka takia sitä ei saa polttaa. Asia on hyvin yksinkertainen eikä sitä tarvitse puida millään marsseilla. Jos jokin laki on säädetty niin se on säädetty hyvästä syystä joka ihmisten täytyy ymmärtää. Helvetti että pistää vihaksi tommoset yhteiskunnan siivellä eläjät. Tällaisten hörhöfoorumien käyttäjillä tuskin kenelläkään kunnollista työpaikkaa.

Lait on säätänyt joku erittäin kauan opiskellut ja asiansa tietävä ihminen. Jotkin lait voivat perus tallaajasta tuntua hölmöiltä mutta kyllä niissä on aina jokin painava syy. Ei kannata tehdä itsestään pelleä kritisoimalla jotain mistä ei ymmärrä mitään tai tarpeeksi.

Painukaa hipit nyt oikiasti vittuun!

EI KOSKA ISÄM MAA ON VAARASSA HAMPPU TUO LISSÄÄ MAAHAN MUUTTAJIA PEREKELE TYÖTÄ NE VIE MUTTEI KUMMISKAAN TEE

Olemme Suomessa, omat hautajaiset taitaa olla ainoo paikka missä ei enää tarvi viinaa/kaljaa juoda.

Kannabis on huumeistamme vaarallisin!

Aikoinaan typerät tiedemiehet kertoivat meille, että se on miedommasta päästä. Väärässä olivat ja sen ovat myöntäneet jo 25 vuoden ajan.

Kannabis aiheuttaa nuorisomme lisääntyneet mielenterveysongelmat. Ja voisinpa lyödä vetoa, ettei Jokelan tapahtumia olisi tapahtunut ellei ampuja olisi ollut nimenomaan kannabiksen käyttäjä.

Kannabiksen käyttäjät ovat väkivaltaisia ja arvaamattomia. Aine aiheuttaa harhoja ja annoksen toivossa tekevät mitä tahansa.

Siihen verrattuna esim. amfetamiini on lasten nuhalääke. Sen käyttö on lähes yhtä laajaa, mutta ei minkään tutkimusten mukaan ole aiheuttanut mitään ongelmia kenellekään.

En kannata mitään huumeita, mutta ennemmin amfetamiini maitokauppoihin kuin kannabis edes lääkekäyttöön!

Ps. Kiitokset Kimmo Tammiselle voitokkaasta tyylistä. Jatkakaa.