Kannabis lailliseksi

/ #2028 Re: Re: allekirjoitin...

08.08.2010 15:54

#2026: Säätämän säätämä - Re: allekirjoitin...

Noudatan Ajattelijan toivetta ja olen suuremmilta osin puuttumatta tähän viestiin vaikka se pistikin hymyilyttään ja peräti jopa naurattamaan, halusin vaan kiittää kyseistä herraa kun viitsi noin mukavasti piristää minunkin päivää tässä TÖIDEN ohella (: ♥

Ja ihan vaan tiedoksi kaikille jotka ajattelevat asiat samallalailla kun Herra Säätämän säätämä, esimerkiksi minä, joka olen kyseisen herran mukaan hippi, olen vasta 18 vuotias, silti minulla on jo 2 työpaikkaa, oma asunto ja luottotiedot kunnossa. Joten jos vaikka lopetettaisiin tuo yleistäminen kun ei toisten elämistä tiedetä yhtään mitään (:

Ja kuten Ajattelijakin viestissään näppärästi ilmaisi, että jää kyseisen herran viestistä sellainen maku että on sitä amfetamiiniäkin tullut joskus maisteltua kun noin nuhalääkkeeksi haukuttiin ;)

Niin ja jos oikeasti herra uskaltaa väittää että kannabis on turvallisempaa kun tupakka ja viina, ja että kannabis on syyllinen väkivaltaan yms. tervetuloa minun luokseni kahville niin voimme sitten yhdessä täällä tutkia että kumpi siihen on todellisesti enemmän ollut syypää, kannabis vai viina ! (: