Vaadimme vuonna 2007 väärinperustein huostaanotetun, Joona Markus Mikael Leppäniemen palauttamista k

2:n pojan äiti
Vieras

/ #33 Re: Vieras

13.09.2010 15:44

#15: -

Ei se aina löydy peiliin katsomalla. Kyllä ns. ammatti-ihmisetkin tekevät virheitä, mutta he harvemmin myöntävät niitä. Selityksiä kyllä löytyy sieltä puolelta. Sen verran omakohtaista kokemusta, että nuorin lapsemme syntyi myös keskosena ja lääkärit yrittivät etsiä kaikella pakolla syytä pojan pieneen kokoon. Eräs lääkäri löysi vikaa mm. sydämmestä, aivoista ja hän olisi ehdottomasti halunnut ottaa vauvaltamme selkäydinnäytteen. Lisäksi löytyi eräs virus, jota olisi pitänyt hoitaa suonensisäisellä lääkityksellä vähintään 6 viikkoa ja jonka tehosta ei ole mitään näyttöä., haittavaikutuksista kylläkin. Kun kieltäydyimme ehdottomasti kyseisistä toimenpiteistä, hän uhkasi tehdä ilmoituksen lastensuojeluviranomaisille meistä, koska emme ajattele lapsen parasta. Juteltuani sairaalan sos.henkilön kanssa, hän oli sitä mieltä ettei mitään perusteita ilmoitukselle ole, samoin sanoi eräs toinen lääkäri. Ja niinpä hoitoa ei aloitettu eikä tehty muitakaan toimenpiteitä. Siitä parin kuukauden päästä käytin poikaamme kontrollissa ja vaadin eri lääkärin paikalle. Hän tutki pojan ja ottatti tarvittavat kokeet ja totesi ettei sydämmessä ole mitään vikaa, kuten ei aivoissakaan. Loppuyhteenvetona oli että terve poika, jonka saama virusinfektio ei vaadi mitään toimenpiteitä eikä jatkokontrolleja. Joten näin. Ei ne ammatti-ihmisetkään mitään yli-ihmisiä ole, vaikka jotkut niistä niin kuvittelevatkin. Pitää vaan jaksaa taistella ja puolustaa oikeuksiaan.