Tahdonvastaiset huostaanotot ja lainvastaisesti huostaanotot

Vieras

/ #35 Huostaanotto

17.04.2020 19:55

Kun synnytin poikani, olin silloin ensikodissa ja lapsen isä karkoitettu lastenraiskaaja ja huumerikollinen , minut heitettiin ulos ensikodista, lapsen isä joka tuli salaa Suomeen sai pitää lapsen, sosiaalityöntekijät epäilivät mielenterveys ongelmia minulla joten menin lääkärille useasti jotta sain todistuksia sosiaalityöntekijöille mitä he eivät ottaneet sitten vastaan.. Lapsen isä pahoinpiteli minut lapsen nähden ja sosiaalityöntekijä sanoi minulle ettei kuulu lapselle vaikka näki koko tilanteen,, lapsi karkasi keskellä talvea juna asemalle 2vuotiaana isän kodista  sosiaalityöntekijät eivät välittäneet. Lapsi hakusi olla minun kanssa ja sosiaalityöntekijät kielsivät ilman mitään syytä.. Myöhemmin eräs lääkäri sanoi että lastensuojelu on kohdellut minua epätasa-arvoisesti ja tehnyt vääriä päätöksiä minua kohtaan. Leppävaaran johtava sosiaalityöntekijä kieltää tämän asian, lapsi on nyt huostaanotettu koska isä päätyi vankilaan uusista lasten raiskauksista ja huumeiden käytöstä. Ja lapsi otettiin uudelleen huostaan, minä itse menetin oman maltin ja tein rikoksia mistä sain tuomion jota käytetään minua vastaan ja saan 2kk päästä valvotun tapaamisen. Miksi silti koen tämän todella syrjivänä koska minulla on lievä kehitysviive ja määrittelemätön skitsofrenia, ei määrittele minua vanhempana mutta olen tehnyt virheitä joista minua rangaistaan vaikka olen hyväksikäytön uhri. Lapsi oireilee huostaanottoperheessä, saa raivo kohtauksia..onko täällä ketään joka voi tukea minun ihmisoikeuksia, tuntuu että Suomi ei ole hyvinvointi ja oikeusvaltio, miksi sosiaalityöntekijät syrjivät ihmisiä täällä!!? Miksi täällä ei saa oikeutta uhrina, ei sellaista psykologista ja henkisestä väkivaltaa jaksa lapsi enkä minäkään, voiko joku oikeasti yrittää ymmärtää mitä minä olen käynyt läpi täällä. Päivi Sinko on lapseni sosiaalityöntekijä eikä näytä ymmärtävän psykologiaa, ihmisoikeuksia tai yhtään mitään .