VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Vieras

/ #59

22.12.2011 21:09

kyllä sudet saisivat pysyä syvällä suurilla kairoilla eikä tulla pihapiiriin. maailma ei ole enää entisensä.ihmetyttää ihmiset jotka ovat erkaantuneet luonnosta niin paljon että haluavat suojella susia eivätkä itse tiedä luonnosta mitään muuta kuin sen mitä kerrostalon ikkunasta näkee.ja muka ovat suojelemassa luonnon monimuotoisuutta. kukaan ei tee niin paljon riistanhoitotyötä kuin metsästäjät ja nämä samat pyynteetöntä työtä ilmaiseksi tekevät menettävät parhaan kaverinsa metsällä ja jossain jopa koko liikkuminen maastossa tulee mahdottomaksi petojen seassa. mutta eihän ne sudet telkkarista katsottuna pelottavalta näytä nehän on niin kilttejä eivätkä halua kellekkään pahaa.eikä ne telkkarista käsin levitä rabiesta yms tauteja.
kun tätä porukkaa haukutaan susikammoiseksi johtuu se siittä että tieto tuo tuskaa ja kun kertoo siittä tiedosta mikä luonnossa oikeasti liikkuvilla on tilanteen muuttumisesta voi se kuulostaa tietämättömän korvaan susikammoiselta vouhkaamiselta.
epäkohtia löytyy maailmasta niin paljon mihin halutaan puuttua ,mutta kun näin lähellä on se epäkohta joka pitäisi korjata ei nähdä totuutta ,kun se ei korjaannu soittamalla johonkin 3€ puhelin keräykseen olohuoneen sohvalta että voisi tyydyttäytyä ajatukseen että nyt maailma pelastuu kun saavat tuolla soitolla istutettua yhen pensaan afrikan lapsille.
kaatolupia alle 10km asutuksesta tuleville susille kiitos!
metsästys koiraakaan ei saisi nyky lain mukaan päästää irti tiestä lähempänä 3km tiestä ettei joutuisi maksumieheksi kolarin sattuessa,mutta sudet saavat tulla pihoille. ollaan sitä aikoihin eletty.