Kristitty ei tuomitse rakkautta: homokielteisyys ei kuulu kirkkoon

we need love
Vieras

/ #27 miksi

22.10.2010 23:01

Miksi ihmeessä kirkko antaisi siunauksensa homopareille, sehän olisi suurin valhe jossa ihmisen antaisi elää. Kirkko voi siunata ketä haluaa, mutta se ei tarkota että jumala antaisi siunauksensa liitolle. Homoilla on mahdollisuus mennä naimisiin, mutta sen ei pitäisi tapahtua kirkossa. Ei missään nimessä olla käännyttämättä homoja pois kirkoista, he yhtälailla kun me kaikki muut syntiset ovat jumalan lapsia. Ei Jeesuskaan vaikka kaikkia rakasi, rohkaissut heitä elämään synnissä, vaan sanoo mene, äläkä enää tee syntiä. Emme ole siis tuomitsemassa ketään omassa epätäydellisyydessä, mutta on ymmärrettä että emme voi hakea kirkon siunauksia kaikkessa, esimerkiksi ei ole oikein keneltäkään siunata avoliittossa eläviä tai haureutta. Rakastakaamme siis toisiamme, älkäämme toistemme syntejä, vaan yhdessä opetellaan elämään oikein. Ei viedä pohjaa kirkolta, raamatun sanalle se on perustettu, pysytään siinä!