Säästetään Hovinsuon Majavien henki Lappeenrannan Skinnarilassa

Vieras

/ #1 Virkamiehet vastuuseen

30.10.2010 18:34

Senaatti-yhtiöt ja Lappeenrannan kaupungin virkamiehet on saatava vastuuseen, kun he ovat pyytäneet jousimiehiä, näitä muutenkin verenhimoisia metsästäjiä tappamaan majavia.
Uskomatonta kun Senaatti- yhtiön päälikkö Pekka Lindgvist puhuu pelkkää paskaa, kun hän kertoo, että majavat ovat niin verenhimoisia, että ne hyökkäävät jopa lasten kimppuun, harvat ovat edes nähneet majavia, koska ne liikkuvat vain öisin.
Käykää hyvät ihmiset katsomassa Hovinsuota Skinnarilassa, niin näette miten Senaatti-yhtiöt, ovat raiskanneet, suon ja kaataneet kaiken puuston alueelta.He ovat koko ajan tuhonneet luontoa ja nyt nämä virkamiehet ovat myös tappamassa kaikki eläimet. Luonnosta pitää heidän saada vain mahdollisemman paljon rahaa ja sen kustannuksella, heidät täytyy saada hävittä myös kaikki eläimet.
Onhan tämä aivan uskomaton juttu kun tästä puhutaan muuallikin suomessa, onhan tämä majivien tappaminen saanut julkisuutta, myös valtakunnan TV ja lehdistössä.
Tulkaa kaikki luonnon eläimistä välittävät ihmiset mukaan, puolustamaan majavia, meitä on jo tuhansia ihmisiä, jotka ovat lähteneet mukaan, estämään majavien tappoja.