Nuorten Juhannusfestarit peruttu kaupungin toimesta

Kotka

/ #13 Huumeet, kukkahattuvaltuuston sedät ja tädit

01.06.2007 16:24

Niin... huumeet ovat joka paikassa missä vain festarareita on...Sille ei voi mitään muuta kuin yrittää kitkeä pois ja uskon, että tuollakin siihen puututaan ihan normaalisti kuten muissakin festareilla.

En kuitenkaan usko, että siinä olisi kielteisen kannan syyt...Loviisa on elänyt huumeiden kanssa ihan siinä missä muut kaupungit jo vuosia...ja ei se ole siinä asiassa ole mikään lintukoto.:)

Uskon vain suuresti/vahvasti siihen, että valtuusto on kukkahattu tätejä täynnä ja eivät halua kehittyä Sibeliuksesta pidemmälle...Eihän se idyllisyys ja jämähtäminen elätä ketään...ei uskalleta/ymmäretä tai haluta ymmärtää, että maailma kehittyy.

Ei ymmärretä sitäkään ja ei haluta uskoa, että joku paikallinen visiönääri/kylähullu.... uskaltaa/haluu ottaa riskin ja tehdä jotain ainutlaatuista ja jotain sellaista mitä kukaan ei ole uskaltan aiemmin tehdä tuolla entisessä kotikaupungissani.."Kateellisuutta"

Yleensähän se on näin, että jos et liiku kotoota mihkään tavallisen kansan pariin ja erityisesti nuorten pariin niin ei voi ymmärtää mitä haluavat ja tarvisevat.Kukkahattu sedät ja tädit näkevät vain sen työpaikan ja kodin ovet sekä oman maailman mihin ovat päässeet ja ovat tyytyväisiä siihen...kapeakatseista hommaa ja vain tietyt näkökulmat:(

Se.. että artistit ovat huumemyönteisiä niin... eikö se ole aika tekopyhää vedota siihen...eiköhän samat ihmiset jotka kritisoi. niin osta niitä "maailma" artistien levyjä jotka käyttävät aineita...historia tuntee monia artisteja jotka aineita käyttävät..jättäkää ne levyt kauppaan:D

Ps..Oli ihan pakko=)