Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

Matti Suopajärvi
Vieras

/ #323 Kommentointia

07.12.2010 17:48

IK #321
"Tuohon "...kun valvojat valvovat itse itseään" -lausahdukseesi totean, että kh:n yksi tehtävä on todellakin valvoa lautakuntien toimintaa, mutta en ole minkään ltk:n jäsen enkä siis sillä tavoin valvo itse itseäni."

Hiustenhalontaa. Lautakunnan päätös on tehty työryhmän, jossa istuit, selvityksen ja tarjouspyynnön pohjalta.

IK#321

"Kun asia on jätetty oikeuden ratkaistavaksi, niin eiköhän olisi jo parasta odottaa, mitä se sanoo asiasta."

Ei olisi! Tänään huomasin että rikkoo samalla kuntalain 17§:ä, joten laitoin tuosta liitteen menemään aiempiin asiapapereihin....

"17§ Kunnanhallitus ja valtuuston päätöksen nojalla muukin toimielin voi asettaa toimikuntia määrätyn tehtävän hoitamista varten."

IK #321
"Näyttää edelleen, että joillakuilla on tarve tehdä minusta yksi syyllinen tapahtuneeseen."

Ei mulla tietääksein, sivuosumia saattaa joistain kommenteista olla vähin tullut. Näin vaan pakkaa käymään kun tottumaton käytettää järeempää ammuskalustoa:)

Vieras #322
"Jos J.Buska tai M. Suopajärvi päättävät politiikkaan lähteä, niin ainakin minun ääneni tulevat saamaan. Sen verran tärkeän asian puolesta ovat tässä taistelleet ja osoittaneet kykynsä pureutua asioissa pintaa syvemmälle."

Et saa sentään kahta äänestää:) Ja taidan jättää väliin. Oikeesti oisin vain halunnut työrauhan, pysyä sivussa ja tehdä työtä josta pidän ja jota luulen vähin osaavani.

IK321
"Joidenkuiden pitäisi vain sekin käsittää, että eri mieltä pitää olla silloin, kun asiaa käsitellään, eikä vasta muutamaa kuukautta tai vuotta myöhemmin."

Tässä yks syy miksi en edes haluaisi lähteä politiikkaan. Oisin eri mieltä vielä sittenkin kun asia ois päätetty:)

m