Vastustamme Jokelan aseman lakkautusta

Vieras

/ #76 Vr:n toiminta ja palvelut

21.12.2010 20:09

Olen kulkenut junalla töihin jo vuoden päivät ja junat ovat aina olleet enemmän vähemmän myöhässä. Kun Pasilan asemalta pitää vielä jatkaa matkaa sinne töihin on taatusti aina myöhässä, eikä auta vaikka lähtisi edellisellä, kun sekin on tietysti myöhässä. Tässä VR:llä olisi parantamisen varaa palvella meitä junan käyttäjiä. Sitten se palvelu pasilan VR:n toimistossa. Yritin ostaa kk-lippua Jokela-Helsinki välille, palvelu oli tosi nuivaa ja huomasi kyllä palvelun eron lähiseudun lipun ostolle ja Rovaniemen lipun ostolle. Ei kiitos, jos en voi ostaa lippua täältä omalta Jokelan asemalta, en siirry sitten muuallekaan ostoksille. Palvelu täällä Jokelassa pelaa ja on HYVÄÄ ASIAKASPALVELUA, vastauksen saa kun kysyy. Ihmettelen minäkin sitä asiaa, että tänne Jokelaan on muuttamassa uusia asukkaita asumaan, mutta mitä meillä on tarjota heille, jos palveluita vain karsitaan. Täältähän on jo vähennetty juna-asemia, ambulanssi jne. ja sitten vielä joululahjaksi VR:ltä tämä uutinen juna-asemamme sulkemisesta. Sitten niistä junavuoroista: eikös junien aikatauluja esim. hieman muuttamalla saisi tänne junavuoroja lisää, jos tulee kalliiksi rakentaa rataa? Mielestäni ajattelemisen arvoinen asia. Lähijunat ilman tunnusta, eivät pysähdy kuin Hki, Pasila, Kyrölä, Järvenpää, Saunakallio, Hyvinkää ja Riihimäki, mukaan mahtuisi varmaan yksi Jokelan pysähdys. Tilaakin on ollut nyt jokakerta kun olen sillä mennyt Pasila - Järvenpää välin. Ajatus tämäkin!