Vastustamme Jokelan aseman lakkautusta

Vieras

/ #103 Eihän tässä ole mitään järkeä

27.12.2010 14:47

Alla on linkki hesarin sivulle 27.12.2010.

Joukkovoimaan on uskottava ja Jokelan aseman puolesta taisteltava!
Alla on uutisotsikoita tämän päivän hesarin verkkosivulta ja kas kummaa, kun H-junia on jätetty välistä myös, toki muitakin lähijunia on jäänyt asemille. VR - voivoi - onko teemana "asiakkaista viis"! Lumisia ja kylmiä talvia lienee tulossa tulevaisuudessakin. Tervetuloa aamulla odottamaan junaa Jokelan asemalle, kylmään ja viimaan. Ohikiitävien junien tuoman jäätävän tuulahduksen antaessa säväyksen odottelulle. Talvella on paljon lunta ja junat voivat nimittäin olla myöhässä,

HS 27.12.2010;
"Junaliikenteen odotetaan takkuilevan myös maanantaina lumentulon takia. Runsaimmat lumisateet ovat nyt väistyneet, mutta heikkoja lumikuuroja saadaan edelleen maan etelä- ja keskiosissa. VR:n mukaan osa lähijunien vuoroista jää ajamatta ja myös kaukoliikenteessä on syytä varautua ainakin pieniin myöhästymisiin.

Myös VR:n lipunmyynti verkossa ja asemien automaateissa on kaatunut, eikä lipun ostaminen sähköisesti onnistu.

Maanantaiaamulta peruttiin kolme lähiliikenteen H-junaa Riihimäeltä Helsinkiin: kello 6.29 lähtevä H 224, kello 7.03 lähtevä H 228 ja kello 7.27 lähtevä H 222. "