Allergisille lapsille enemmän puhtaita valmisruokia!

Vieras

/ #9 Re: Minä en ihmettele

02.08.2012 17:39

#7: ?? -

Minun lapseni (ja tiedän monta muutakin lasta) ovat moniallergisia ja vielä niin, että ne allergiat sulkevat pois juuri nämä "allergisille suunnatut" ruoat. Yhden hedelmän tai kasviksen tai juureksen soseita ei todellakaan ole paljoa! Eikä joka puolella Cittareissa myydä Santoako se nyt oli, Bonnea on yleens, mutta eihän niitä makuja ole kuin muutama, mitäs jos on allerginen niille, eipä se auta. Noissa Bonan yms purkeissa on omenaa lukuunottamassa (en nyt tähän muista mikä merkki on 100% täyttä omenaa ilman tärkkelystä, se kun ei meille käy) KAIKISSA tärkkelystä. ja siitä tässä juuri puhutaan, siitä, että olisi 100% jotain se valmistuotepurkki. Ilman tärkkelystä, ilman askorbiinihappoa jne jne. Ja ne puurot, niin nehän ovat allergisille, mikä se on, että aina luullaan, että maidoton on esim. allergiselle hyvä juttu, joo on, mutta miksi hemmetissä suurin osa peruskaupoista olevista ei sitten ole myös vehnättömiä, mitä multiallerginen tekee maitoallergiselle tarkoitetulla puurolla? Ja maissi- ja riisi ovat erittäin allergisoivia todella monille, no, niitähän ne gluteenittomat sitten sisältää. ja olisi edes JOKO maissia tai riisiä, siitä tässä on nimenomaan kyse, YHTÄ ainetta per tuote.