Vastustamme Jokelan aseman lakkautusta

/ #222 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vr

07.01.2011 21:57

#220: Heikki Kaaranen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vr

"Miksi se minua kirvelisi? Kukaan ei vain jaksa loputonta jankutustasi ja saman asian toistoa, siksi moderoin. Siitäpä voit alkaa laskemaan ja tutkimaan väestörakennetta. Tarkemmat tiedot ikäjakaumasta saat kunnasta, kuten myös elinkeinorakenteesta ja paikallisesta työllistämisestä. Toivotan onnea!

Laskenta suoritetaan jokaisella asemalla samalla tavalla, joten luvut ovat yhtä väärin tai yhtä oikein. Koska olet asiasta noin hyvin perillä, niin esitäpä sitten tapa, miten laskenta pitää suorittaa. Sitä täällä palstalla malttamattomina odottavat mm. Kalevi Kämäräinen sekä eräät muut, minä mukaan lukien.

Eli esitäpä vaihtoehtoinen laskelma omiin lukuihisi ja arvioihisi perustuen. Vai onko sinulla antaa peräti faktaa lausuntojesi tueksi? Kemijärveläisiä kiinnostaa varmasti myös vaihtoehtolaskelmasi. Me odotamme, päästään sitten asiallisen keskustelun alkuun."

-------------------

Eipä minun tarvitse mitään esittää sen kummemmin, tuossahan se jo oli. Se vain sanon että lipunostajien määrä on huikean paljon alhaisempi kuin tuo matkustajalaskennan 2000, mikäli sekään edes tosiaankaan on oikein. Sillä perusteella on turha lähteä vaatimaan lipunmyynnin säilyttämistä kenenkään.