Pakkolaskut Venäjälle tulee kieltää!

Vieras

/ #34 Kultapojan/tytön tekemä

10.01.2013 05:00

Täytynee myöntää että Adressi on enemmänkin huumorilla tehty kuin tosimielessä. Mutta näyttää että kulta ihmissakki on todella huolissaan kun ei saa 5 ruokalajin illalista eikä sateliitti tv:tä sähkösänkyä hieronalla ja oma palvelijan. Tosiaalta tähän ova enneminkin syypäitä näiden ihmisten vanhemmat jotka antoivat kaiken lapsilleen jopa turhat toiveet ja lahjat. Muita syylisiä ovat journalistit jotka kirjoittivat asian niin että venäjän pikkukaupungin pikkuinen lentokenttä laitettiin syypääksi ja syntipukiksi, vaikka ko. tapahtumaan onkin yksi syylinen, lennon järjestäjä. Jospa työ ihmiset avaisitte ne silmät ja tajuaisitte että ei läheskään aina voi käydä niin kuin mainitsin tossa ylhäällä vaan toisinpäin. Lentokenttä ja sen henkilökunta ovat enneminkin sankareita tässä asiassa. Ja mitä teihin kultalusikka suomalaisiin tulee, oppikaa nousemaan kunnialla ulosteesta ylös. Koksa noiden valituksien kanssa mitä tässä näkee teitä käy vaan sääliksi eikä teille voi mitään muuta kuin nauraa ja upottaa takasin ''kuralätäkköön''.